Skip to main content

Hi allemaal, ik heb een vraagske. 

 

Ik ben dus best aardig (al zeg ik het zelf) en ik hou van mensen complimenten geven om hun dag beter te maken. 

Alleen heb ik gemerkt dat veel jongens vaak meer complimenten geven aan jongens en meiden meer aan meiden. 

Nou boeit mij het geslacht niet zo veel, ik gewf ze gwn aan allebei. Maar denken meiden vaak dan dat een jongen interesse in hun heeft als ze een compliment krijgen van een jongen? 

(Want k heb ook een paar x gewoon genegeerd toen ik compliment gaf aan een meisje, en ik was fk confused)

 

alright thx gang

 

 

Ik had daar een filmpje over gezien kort gezegd ging het hierover:

Mannen krijgen in het algemeen minder complimenten dan dat vrouwen krijgen, complimenten van vrouw naar vrouw gebeurt vaak “goh wat een leuke trui”, “wat zit je haar leuk vandaag”, mannen maken ook complimenten naar vrouwen, wat meestal is om met een meisje te flirten. Mannen naar mannen gebeurt daarentegen bijna niet, dit wordt algauw raar gevonden.

Maar ik ervaar dat ook, ik maak ook snel complimentjes naar echt iedereen, soms om iemand een beetje te treiteren. Maar hoor ook snel van jongens wanneer ik iets tofs zeg over een meid, “naam goede move” of “je simpt”. 

Trek je er niks van aan, geef gewoon complimenten, dan kom je maar over als een simp of iemand die flirt. Na een tijdje hebben ze door dat het je persoonlijkheid is...


@Anoniem172 

Dankjewel 🙏🏻 


Heyy!!

Het maakt natuurlijk niet uit aan wie je een compliment geeft. Als een meisje een jongen een compliment geeft hoeft dit niet persee opgevat te worden dat dat meisje interesse heeft in die jongen. Omgekeerd is het ook niet zo. Er is niks mis met complimenteren en ik denk dat het te snel wordt opgevat als "intresse" maar als ze 1 maal merken dat jij het leuk vindt om complimenten te geven wordt die gedachte al snel verwijderd. Doe waar jij je goed bij voelt! Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Sorry (dit is offtopic) maar super leuk dat ik je al zoveel op dit forum zie en we dezelfde dag aangemeld hebben! Hoop je nog vaker te zien :)

 

Groetjes 

-SeaTurtle


@SeaTurtle Super bedankt 🥰

 

haha, ik heb je ook een paar x gezien. Super helpfull! 


Hahaha geen dank hoor! 

Dankjewel voor je lieve woorden :)


Reageer