Skip to main content

hoi allemaal ik ben een therian en ga morgen in mijn therian outfit daar heen mijn ouders vinden het goed en supporten me daarin 🙂.

maar we gaan met de trein….. ik ben heel bang dat ik iemand uit mijn klas tegen kom ook omdat ik ziek ben en overal uitslag heb en heftige medicijnen .

het zal raar zijn als ik wel naar comic con kan maar niet naar school.

ik draag naar comic con wel dsu een masker en een sjaal en de rest heb ik kleren aan maar in de klas kan ik dus geen sjaal of masker doen ( de uitslag zit niet heel erg op mijn gezicht maar op mijn nek wel) ik ben bij de uitslag ook echt ziek geweest maar gaat nu beter.

het kan alleen weer terug vallen hebben de dokters gezegd als dat gebeurt moet ik naar het ziekenhuis want dan is er een kans dat ik sepsis heb ( als je op de ivc terug komt is er 30 tot 40 procent dat je overlijd) de kans is vrij klein hiervoor  trouwens dat ik het toch heb :)

maar vinden jullie het kunnen dat ik wel hierheen ga en niet naar school en wat moet ik doen als ik iemand uit mijn klas tegen kom

Hey! Natuurlijk kan dat! Het is iets totaal anders dan school, veel relaxter en je bent minder gespannen en hoeft ook niet veel in je op te nemen. Niet verplicht iig. Er zijn ook veel mensen die bijvoorbeeld naar sport gaan of kuur zwembaden terwijl ze ziek thuis zijn. Gewoon omdat dat goed is en heel anders dan hun werk. Zoiets is dit voor jou ook en zo kun je het ook uitleggen 🙂 de kans dat je een klasgenoot tegen komt is vast niet groot maar dit kun je gerust doen en uitleggen. Veel plezier daar! Liefs, Tover xxx

hey ​@Tover01 ik ben inderdaad niemand tegen gekomen maar wel heel veel therians:) heel erg bedankt voor je reactie 

HEYYYY IK BEN OOK EEN THERIAN MAAR IK MAG NIET NAAR EEN COMIC CON 😭

wel stom van je uitslag   :(   hoop dat het beter met je gaat

btw ik neem morgen mijn tail (van wol gemaakt)  mee naar school ik vind het super spannend!!

hey ​@UrFavFurry hoe is het gegaan? het gaat niet beter met de uitslag ik ben er heel verdrietig over en huil regelmatig….. ik ga nu al een week niet naar school

hoi ​@stitch1234  echt super leuk dat je naar DCC gaat (bent geweest dus nu ondertussen) ik ben ook een therian, en ik had ook graag heen gewild met een leuke outfit zoals jij! nouja volgende keer dan maar… minderleuk dat je zo ziek bent/was ik zou er schijt aan hebben dat je even niet naar school gaat maar wel naar comicon ik bedoel jij mag het toch ook wel eens leuk hebben nadat je zo ziek bent geweest? en over die klasgenoten, tja het liefst laat je niet echt merken aan een klas dat je een Therian bent ivm de vooroordelen, ik denk ook dat de kans dat je klasgenoten tegenkomt heel klein is.

nog een vraagje, wat zijn je theriotypes? mijne: Zwarte kat en een vleermuis (ik weet niet precies welke soort)

of toch eigenlijk 2 vraagjes, hoe was het bij DCC?

gr Smokey :3

hey ​@smokey mijn theriotypes zijn grijze kat, rode hond, steppevos ,grizzlybeer en dolfijn 4

en ​@smokey sorry voor de laatste reactie haha het was heel gezellig er waren nog allemaal andere therians en daar heb ik mee rondgelopen bedankt voor je reactie

en ​@smokey sorry voor de laatste reactie haha het was heel gezellig er waren nog allemaal andere therians en daar heb ik mee rondgelopen bedankt voor je reactie

DAT IS ECHT LEUKK IIK WIL DAAr OOK HEEN 😭

Reageer