Coach doet verdacht

  • 2 April 2022
  • 5 reacties
  • 317 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hey <3

Ik had vandaag  een hockeywedstrijd, en ik vond men coach erg verdacht 😐

Nou ons team moest dus hesjes aan, omdat ons tenue te veel op die van het andere team leek. En de coach was toen de hesjes aan het uitdelen, en bij iedereen gaf hij gewoon het hesje. Maar bij mij dus niet, hij deed hem bij mij aan! Dus ik dacht al van oke verdacht hehe. (niet perse heel erg)

Maar later in de wedstrijd zat ik op de bank, en toen gebeurde er iets in het veld, en de coach vond dat niet zo leuk. Dus riep hij een beetje grappig door het veld: Daar houd de coach niet van, daar houd de coach niet van🎶 En toen liep die naar mij toe, en pakte mijn gezicht vast, en toen riep die weer van: '’Daar houd de coach niet van🎶😆'’ Hij zei het gewoon op een grappige manier in men gezicht, toen hij me gezicht vast had. MAAR daarna, na dat hij dat had gezegd in men gezicht, gaf hij een kus op mijn voorhoofd en liep hij weg. En ging het spel weer door. DIT vond ik dus aardig verdacht!!

Ik heb deze coach al van het begin van het seizoen, maar ik heb 2 coaches. En hun wisselen altijd wedstrijden af, maar de coach die ik vandaag had, die komt minder vaak dan die andere coach. Dus ik ken de coach die ik vandaag had nog niet door en door. (Men andere coach is wel heel fijn hoor)

Ik vind het best raar dat een coach je een kus geeft, en opeens het hesje bij mij aan wilt doen! 

Dus is nu me vraag aan jullie: Is dit erg gedrag van men coach?

Of hebben meer mensen dit en vinden dit normaal? 

Veel liefs

Mijnproblemen


5 reacties

Nou ik vind het wel raar dat hij een kus geeft. Wtf dat moeten vreemde mensen echt niet bij mij doen 🎶daar houdt Mimo niet van, daar houdt Mimo niet van

Reputatie 4
Badge +2

Hoi!!

Ik vind dit gedrag heel raar van je coach. Als ik jou was zou ik het tegen je ouders zeggen (miss heb je dat al gedaan) en het zeggen tegen je andere coach. Ook moet je het gewoon aangeven als je het niet fijn vind dat je coach je een kus geeft. Zorg dat je ingrijpt als dit vaker gebeurt. 

XXX

Badge

BRO ALS DIE JOU NOG EEN KEER GEK AANRAAKT GEWOON POLITIE BELLEN OFZO 😭😭😭

Reputatie 3
Badge +1

eh ja wel een beetje raar je moet dat wel ff melden bij de club waar je bij speelt ofzo...

Badge

Ik vind van dat hesje aan doen nog niet zo raar maar een kus! Ik zou gewoon kijken wat die doet of het tegen je andere coach vertellen.

 

Reageer