Skip to main content
Vraag

chatten met kindertelefoon

• September 27, 2026
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Sky
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ga vandaag proberen chatten met de kindertelefoon. Ik ben heel heel heel bang maar ik ga het toch proberen.  Heeft er iemand nog tips voor mij? En hoe begin ik met chatten? 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 27, 2026

Hoi wees niet bang lieve jij.  Het zijn echt lieve mensen en ze gaan jou meteen op je gemak stellen. En zeg maar eerlijk dat je nerveus bent en wat je voelt en hoe spannend. Dat begrijpt degene waar je mee komt te praten meteen. Het komt echt goed! 

Liefde ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 27, 2026

Hey,

Wat goed dat je dat gaat doen :) Misschien kun je zoiets zeggen van 'ik zit ergens mee maar ben nogal bang om erover te praten', dan kunnen ze je daar ook bij helpen/geruststellen. 

Veel succes, komt vast goed ❤️

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • September 27, 2026

Wat dapper van je, dat je het gaat doen hoewel je erg bang bent. Ik ben zeker dat je niet bang moet zijn: de mensen van de KT weten wat ze doen en zullen er alles aan doe om je te helpen. Gewoon een berichtje sturen en de chat is begonnen, denk ik.  Succes ermee!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 27, 2026

ik denk gw rustig vertellen wat je dwars zit, ff lekker kletsen en probeer je gw goed te voelen en laat het als opluvhting voelen dat je ff je verhaal kwijt kan!

succes❤️