chat met fier


  • Anonymous
  • 0 reacties

hi,

ik heb nu een paar x met fier gechat en iedere keer weer vind ik het zo irritant. waarom? omdat ze met meer tegelijk chatten. dus dan moet je steeds 4 of 5 minuten wachten tot er word gereageerd. ik dacht de eerste keer miss is het u gewoon druk dus ik heb het een paar keer geprobeerd maar t is iedere keer zo! heb je net iets heel moeilijks gezegd, moet je 5 minuten wachten. en dan zijn ze ondertussen ook andere verhalen aan het luisteren. dat vind ik echt weird. hebben jullie dit ook zo gehad en wat vinden jullie ervan? of ligt het aan mij?

doeg


14 reacties

Ik heb er geen ervaring mee maar proberen anders Veilig Thuis of de Kindertelefoon? Met de Kindertelefoon heb ik een prima ervaring. Die zijn er ook specifiek voor jou! Hoe dan ook, succes.

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Yepp, ik deel jouw frustratie. Erg hinderlijk. Ik heb ook wel eens met ze gechat, maar er valt echt geen gesprek met ze te voeren gewoon. Ik moest elke keer 10 en soms wel 20 minuten wachten tot ik reactie kreeg. Ook helpen ze je totaal niet om te praten (je verhaal te doen) dus niet perse kindvriendelijk.  De Kindertelefoon verwijst wel eens naar Fier maar ik vraag me soms echt af waarom, als ze op deze manier met kinderen omgaan. 

Ik heb wel logisch nagedacht over waarom Fier dus met meerdere mensen tegelijk chat en het enige wat ik dus kon bedenken is dat ze dus alleen savonds en snachts te bereiken zijn op de chat wat het misschien wel lastiger maakt voor werknemers bij Fier. Het kan misschien zijn dat zij in de nacht dus moeten wachten op een chat en als er dan meerdere werknemers aan het werk zijn zal dit vaker gebeuren. Maargoed ik weet dus niet of dit klopt.

Ik raad jou ook aan om eens met Veilig Thuis  https://veiligthuis.nl/ of De Kindertelefoon https://www.kindertelefoon.nl/ te chatten zij hebben de aandacht alleen voor jou, en zullen dus sneller reageren. Ook weten zij hoe ze goed met kinderen in gesprek kunnen gaan.