Skip to main content

Hallo iedereen, ik ben op de basisschool gepest. ik werd elke dag dik en lelijk genoemd en er werd gezegd dat ik geen meerwaarde aan deze wereld heb. ik wou voor een tijd niet meer leven, heb pogingen gedaan tot, en toen dacht ik aan de mensen die wél om me gaven. ik ben toen gestopt met pogingen enz. ik wou alleen nog maar afvallen. ik at niks, en deed te veel. 8,5 kilo minder later heb ik met vriendinnen gepraat. nou heb ik het dus verteld aan mensen die ik vertrouw. Ik heb laatst dus een meisje leren kennen, ze is 17 dus al wat ouder. met haar had ik zon geweldige klik, dat ik haar begon te vertrouwen. (ze werkt bij mijn broer en is bevriend met mijn broer) ik heb haar gisteravond alles verteld, en ook gezegd dat ze dit niemand mocht vertellen. nou heeft mijn broer dus geluld over me dat ik in een snitch-fase zit, en door dat is zij boos op me. Nu zegt ze tegen mij dat ik niet mag snitchen (wat ik ook niet doe) want ander snitcht ze me bij mn ouders en mn broer. als een van hun hierachter komt, wil ik niet meer leven. Dus nu ligt mijn leven in mn broers handen; lult hij door over dat ik '’ nogsteeds snitch'’ of is hij eerlijk? ik weet niet wat ik moet doen, kunnen jullie me helpen??

Hoi, dit is echt heel naar voor je! Ik kan eig maar 1 advies geven:  bel of chat hier over met de Kindertelefoon. Bovenaan deze pagina staat hoe dat moet. Je hebt echt een goed advies nodig! Zelf zou mijn eerste gevoel zijn, totaal out in the open ermee zodat er door je broer of wie dan ook, niks te chanteren valt. Als je dat zou kunnen en durven. Zovan:" dit ben ik, dit is met me gebeurt en  zo ben ik nu. Deal er maar mee mensen. " 

Maar ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd 😊 ik hoop dat je de Kindertelefoon kunt bellen of chatten en dan een goed advies krijgt! Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 


Hey @anoniempje666, dat is erg naar zeg! Ik vind het erg stom van je broer dat hij zegt dat je snitcht, maar dat doe je helemaal niet! 

Ga alsjeblieft geen zm pogingen doen!

Je kan met de KT bellen/chatten of als je zm neigingen hebt met 113. 

Groetjes, @Monkeyboy08


Reageer