Skip to main content
Vraag

chagerijnige man maakte teveel indruk

• July 7, 2025
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo iedereen 

Ik was dus aan het fietsen ergens heen. 

En dan kom je langs een best drukke weg waar auto's best snel rijden, ik was de eerste weg veilig over en wou de tweede ook over. Ik zag dat er een auto aankwam maar probeerde het toch. 

Was niet het slimste wat ik ooit gedaan heb, werd bijna aangereden. Was compleet mijn schuld. 

Maar die man ging toen uit zen concosnoot. Dat vond ik al kut, want dat maakte de meeste indruk op me. En toen fietsen ik door en kwam die man nog een keer tegen en moest ik afstappen van me fiets en begon die weer heel chagrijnig een boos te doen. 

Dat ik bijna onder de auto lach was echt mijn schuld, wil hem niet de schuld daar van geven.

Maar hij heeft best veel indruk op me gemaakt, en telkens als ik daar aan denk schiet ik eigelijk in de stress 😅 

Ik hoef geen probleem met die man, was mijn schuld. Maar ik wil het eigelijk vergeten, want dit gaat mij nog best lang bij blijven. 

Dus eigelijk mijn vraag aan iedereen. 

Hoe moet ik hier nu mee om gaan, want ik ben wel zoon typ die hier heel lang mee rond loopt en zich allen maar zorgen om maakt. Ik wil het eigelijk vergeten, maar hoe ? Of teminste dat ik minder stress er van krijg. 

Sorry voor al dit gebabbel 😅 

Groetjes badeend

5 reacties

• July 7, 2025

Hii ​@Badeend 

Waarschijnlijk schrok hij er gewoon van, je hoeft er niet rot of bang over te voelen hoor. Het zal niet persoonlijk zijn 😉 

xxx Lieve!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 8, 2025

Hey! Het lijkt een beetje op mijn gevoel dat ik had . 

Ook dat je met eigen goede bedoelingen door iemand anders heel boos of gemeen wordt behandeld. Je deed het niet om slechte redenen en iedereen maakt fouten. En dan wordt iemand zo kwaad. Het is vervelend en voelt echt naar maar na een tijdje gaat het wel weg. Ik heb het maar laten slijten en leuke dingen meemaken en met fijne lieve andere mensen praten en leuke dingen doen helpt. Daardoor gaat iets naars met een vervelend persoon wat naar de achtergrond. Liefs, Tover xxx

• July 8, 2025

Hoi ​@Badeend  ik weet niet zo goed wat je moet. Je kan het niet echt helpen dat je bijna aangereden werd. Iedereen denkt weleens ik kan er nog voor langs. Die man doet echt stom want het is niet alleen jouw schuld. Hij had ook gewoon kunnen remmen. Ik ben ook zo'n type wat eeuwen rondloopt met dingen. Ik schrijf alles op in een dagboek. 

En dit is geen gebabbel hoor ik heb je hele tekst doorgelezen .

Groetjes Ducklover27 

• July 9, 2025

Hallo allemaal

@Lieve2009  ik hoop dat het niet persoonlijk is 😅 

@Tover01 goede tip, zal het eens proberen 😉

@Ducklover27 nou hij heeft geremd, ben ik ook blij mee anders was ik nu een pannekoek. 

Allemaal bedankt voor de reactie 😘

Groetjes badeend 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey Badeend 🦆

Wat je hebt meegemaakt klinkt echt heftig en het is totaal begrijpelijk dat je nog steeds stress ervaart als je eraan terugdenkt. Het was bijna fout gegaan en je lichaam blijft in alarmmodus na zo’n té intense gebeurtenis, zelfs zonder schade. Dat noemt men een near-miss en deze heeft óók effect op je brein en emoties, alsof het trauma is geweest. Hopelijk gaat het nu goed met je.

xx liefs Wolf 🐺