hoi iedereen,
ik wil dus al ongeveer twee jaar lang heel erg graag een buzz cut.
ik denk dat het voor mijn zelfvertrouwen heel erg gaat helpen; ik zou me er veel fijner door voelen en ik zou ook comfortabeler zijn met vrouwelijker representeren.
maar voor een paar dingen ben ik bang.
- mijn vrienden zeggen dat het me niet zou staan. ze zijn me continu aan het vertellen hoe mijn voorhoofd nu al groot is, en hoe ze het niet zouden doen.
- ik durf het mijn ouders niet te vragen, want ik denk dat ze me niet serieus zouden nemen. ik denk wel dat ze het uiteindelijk wel zouden accepteren als ze snappen hoeveel het voor mij zou helpen.
- ik ben bang dat ik het zelf helemaal niet leuk ga vinden. ik wil het heel graag, maar mijn gezicht is asymmetrisch (oneven oogleden en een scheve glimlach) dus ik weet niet in hoeverre dat zou opvallen.
- ik ben bang dat ik vragen krijg over mijn identiteit. ik ben trans, maar weet nog niet precies wat. vragen zijn moeilijk te beantwoorden voor mij en ze maken me oncomfortabel.
dat dus. heeft iemand advies wat ik moet doen? mijn haren zijn nu ongeveer tot op mijn kin en ik moet eigenlijk echt nodig naar de kapper, maar ik wil niet. maar dat is een ander verhaal. groetjes!