busgenootje

  • 10 June 2022
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Goede middag,  ik ben  in de bus uitgescholden door een busgenootje en andere busgenootjes werden ook uitgescholden door dezelfde busgenootje en die busgenootje zei tegen ons kankerkinderen en kutkinderen tegen ons in het Duits en een busgenootje die verstaat Duits, die heeft het dus gehoord wat die busgenootje heeft gezegd en de taxibedrijf weet het al van wat ik jullie nu vertel en wat vinden jullie van dit verhaal, ik en die busgenootjes die zijn uitgescholden  hebben een beperking en de busgenootje die ons heeft uitgescholden heeft zelf ook een beperking en die busgenootje die zit maandag en dinsdag in een andere taxi met andere kinderen en de andere kinderen waarmee ze maandag en dinsdag zit vinden haar ook vervelend.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi,

Het is echt raar als mensen kankerkinderen zeggen of andere stomme dingen. Dat is vooral niet leuk voor mensen met een beperking. Als je ermee zit vertel het dan tegen je ouders want dan kunnen die er misschien wat aan doen. Maar scheld niet terug want dan maak je het alleen maar erger.

Groetjes van V

Reageer