Burn-out???

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hoi allemaal!

Gisteravond las ik een boek en dat ging over een meisje dat heel veel stress heeft/had. Het werd zo erg dat de vriend van dat meisje tegen haar zei dat ze nasr de dokter moest gaan en van de dokter moest ze een online test maken om te kijken of ze een burn-out had, dat was zo.

Op dat moment maakte mijn hoofd een sprongetje naar mijzelf. Ik heb ook erg veel last van stress en ik snapte de gevoelens van dat meisje helemaal, omdat ik het herkende.

Vandaag ging ik opzoek naar een test daarvan en toen ik er 1 maakte kwam daaruit dat ik een (opkomende) burn-out zou moeten hebben en toen ik een andere online test deed kwam daar precies hetzelfde uit. 

Ik ben bang! Heb ik een burn-out, wat moet ik nu doen?? Ik durf het niet zo goed aan mijn ouders te vertellen, want ik ben bang dat ze me niet serieus nemen... 

Heeft iemand een tip?

 

Liefss X


1 reactie

Hii @Moppie! Ik ben zelf niet echt een fan van online testen en wij kunnen je ook niet echt goed vertellen wat het is, maar of het nou een burnout is of niet het is niet fijn dat je je zo gestrest voelt! Ik zou wel met iemand gaan praten over hoe je je voelt want dat kan echt heel erg opluchten. Ik denk echt wel dat je ouders je serieus nemen hoor en die willen je denk ik heel graag helpen om je weer beter te voelen. Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten de mensen daar kunnen je ook goed helpen denk ik. Groetjes van mij :)

Reageer