Skip to main content

Hee allemaal,

Ik zit nu in het tweede jaar van de middelbare, en ik kom eigenlijk zonder vrienden in mijn nieuwe klas. Helaas zit meisje 1 ook in mijn klas, wat ik niet had gehoopt omdat zij mij vorig jaar erg buiten sluitte van iedereen. Ik ging dus contact zoeken met andere kinderen die mij wel aardig leken, en wat doet meisje 1 ; zij propt zich ertussen als ze mij ziet contact maken. En ik weet zeker dat zij mij weg wil duwen van die kinderen, ze doet bijv. Ze deelt dingen uit wn geeft mij als enige niet, en als ik weg ben gaat ze over mij roddelen bij de mensen war ik contact mee zoek, meisje 2 en meisje 3. En het gaat steeds slechter, want meisje 2 en 3  praten stress minder met mij, en als zij geen vriendinnen meer willen zijn door die meisje 1, heb ik straks helemaal niemand meer, want de rest in mijn klas past echt niet bij me. En bovendien ken ik niemand op mijn school uit de basisschool, en ik heb geen zin in weer een jaar in mijn eentje lopen, want ik heb daar veel ervaring mee en dat is Echt Niet leuk. Maar ik weet niet hoe ik meisje 1 kan stoppen, en Eigenlijk kan dat ook bijna niet denk ik, bij alles wat ik zeg draait zij het om in iets negatiefs oover mij. En elke dag ga ik met een onprettig gevoel naar school, omdat ik bang ben geen vrienden te maken. Herkennen jullie dit? Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor reacties! 

(namen verwijderd door de kindertelefoon ivm regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)

Geen reactie

Reageer