Skip to main content

Hallo iedereen voor wie dit leest

ik wil vandaag het hebben over buitengesloten 

Heb je soms of vaak wel het gevoel dat je buitengesloten wordt?Ook al heb je vrienden/vriendinnen?Bij mij heb ik het wel middelmatig vaak . Laat mij maar m'n verhaal vertellen. Dus ik heb vrienden/vriendinnen maar  ik voel diep van binnen dat het geen ECHTE vrienden/vriendinnen de ander schreeuwt de ander luistert niet naar wat ik zeg wilt dingen doen met mij waar ik totaal geen interesse in heb maar als ik nee zeg blijft die vragen en daarom durf ik het niet daarom zeg ik altijd op de dingen die mensen mij vragen . Ik voel me daar zo boos over maar.. toch laat ik het niet zien. En ja ik ben bang voor hoe de mensen er gaan reageren al ik mezelf gaat zijn als ik iets aan mijn klasgenoten vraag negeren ze dat bijna wel . Ik voel me bijna helemaal onzichtbaar aan de ene kant is dat leuk want niemand let op je en je gaat niks moeten doen. Maar aan de ene kant voel ik me daarbij heel eenzaam. Ik snap het juist niet hoe lukt het mensen om zo gemakkelijk vrienden te maken terwijl ik maar zo altijd vriendelijk doe tegen de anderen laten ze mij gewoon buitensluiten ik wordt daar echt zo boos over maar ik kan dat gewoon niet uitlaten hoe is dit vriendschap . Is dit wel vriendschap ? Mensen sluiten mij altijd buiten ik vraag me dan altijd aan mezelf heb ik iets gedaan? Wat heb ik gedaan? waarom doen ze zo tegen mij? Wat zijn echte vrienden?Wat zijn echte vriendinnen?Wat is echte vriendschap?

Kan iemand mij vertellen Wat echt vriendschap is? 

Bedankt voor het lezen☺️

Heyyy! Ik snap je! Hier had ik ook last van! Ik heb het maar zo gelaten. Ik zelf weet ook niet wat echte vriendschap is.. ik denk dat je kunt lachen met elkaar. Elkaar alles vertelt. Eerlijk bent. Elkaar blindelings vertrouwen.  En een beetje dezelfde interesses hebt! 


Is dit wel vriendschap ?
Nee, dit lijkt er niet bepaald op. Probeer te kijken hoe vaak zij jou uitnodigen om iets te doen en kijk hoe vaak zij iets gaan doen zonder jou. 

Waarom doen ze zo tegen mij? 
Je hebt niks verkeerd gedaan. Je doet alles goed, je bent jezelf en dat is het belangrijkste. Zij doen zo tegen jou omdat jij jezelf bent. Sommige mensen hebben een compleet ander personaliteit en die passen gewoon niet bij jou. 
 

Kan iemand mij vertellen Wat echt vriendschap is? 
Ik denk persoonlijk dat “echte” vriendschap vaak over tijd ontstaat. Het klikt tussen 2 of meteen of zij haten elkaar eerst en dan ontstaat het. Je vertrouwt elkaar blindelings, je hebt lol samen, ook wanneer je niks aan het doen bent. Je personaliteit lijken op elkaar en jullie hebben dezelfde humor, de een helpt de ander en de ander helpt een. 


Reageer