Vraag

buitengesloten met enige vriendinnen

  • 4 December 2021
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik heb een probleempje en dat is dat ik me dr laatste tijd buitengesloten voel met me vriendinnen k heb er 2 en njet meer. Ze zitten bij me in de klas en verder hebben we niemand. Niemand mag ons enzo en wij hun ook niet echt. We zijn dus met z’n 3en en het is dus altijd 2 tegen 1 en ik ben altijd de gene die alleen is zij zijn altijd samen en als we in de lessen moeten zitten, zitten zij naast elkaar en ik altijd alleen. Ik heb gewoon een gevoel dat ze mij niet meer mogen. Via sociale media doen ze ook niet leuk enzo als ik ze wil appen negeren ze me altijd maar toch praten ze met mij. Dus ik snap ook niet echt Wrm ik me zo voel ik zei wel een keer aan hun dat ik me buitengesloten voel met hun en ze zeiden dat het raar was want dat is niet zo, ik weet niet ik voel me gwn zo kut en raar en ja dat. Nieuwe vrienden zoeken gaat niet lukken en ik heb een vriendje alleen die zit op een andere school en ik zie hem niet vaak en me vriendinnen mogen me vriendje ook niet dus ze doen daar ook kut om kan iemadn me aub helpen! 


2 reacties

Hee hee , dat moet echt rot voor je zijn..  heb je er al met iemand over gepraat? Ouders? Iemand van school? En je moet jezelf ook afvragen of het wel echte vriendinnen zijn, als jij het gevoel hebt dat ze je buitensluiten is echt niet oke! En het is goed dat je het hebt aangeven. Blijf alsjeblieft wel jezelf, ik weet dat je je echt vreselijk alleen voelt maar het word beter! Ik spreek uit eigen ervaring! Misschien moet je wel met iemand gaan praten, misschien alleen al om je hart te luchten..


succes! 🍀 

 

 

Hi,

Ik heb ook in een situatie gezeten waarin ik altijd het derde wiel was en dat werd ontkend door ze terwijl zelfs random mensen uit de klas het opmerkten. Er werd toen ook tegen mij gezegd dat ik nieuwe vrienden moest zoeken, maar net als jij wist ik dat dat niet ging lukken (ik was daar veel te verlegen voor) en eerlijk gezegd wilde ik dat ook niet. En ik denk ook dat het belangrijkste aspect in deze situatie niet is wat mensen aanraden aangezien zij niet in jouw situatie zitten, maar wat jij zelf wil. Wil je echt nog steeds bevriend met ze zijn? Mensen kunnen natuurlijk wel altijd nog veranderen en zo ging dat ook bij mij en nu is onze vriendschap beter dan ooit te voren. Maar dat heeft wel echt tijd gekost. Ik zou is een keer goed met ze erover praten, ook al lijkt dat misschien eng. Praten is altijd beter dan wrok houden.

Ik hoop heel erg dat je hier wat aan hebt gehad! En vergeet nooit: je hebt mensen die écht om je geven.

Reageer