Vraag

buitengesloten door lezen

  • 2 June 2021
  • 6 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Bijna iedereen vind mij irritant omdat ik heel erg van lezen hou. Doe ik iets fout???

En zo ja wat 

Ik wil graag een oplossing voor dit probleem


6 reacties

Hey Anonieme B.

 

Ik zou niet weten wat je fout doet. Als jij lezen leuk vind moet je dat vooral blijven doen! 
 

Wat apart dat mensen je vervelend vinden omdat je veel leest.. Iedereen heeft een eigen hobby en lezen is ook leuk! Gewoon lekker doorlezen hoor👍🏻
 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +19

gek zeg van die mensen. Als jij van lezen houdt moet je dat gewoon lekker doen. Misschien dat er anderen zijn die van lezen houden, dan kan je met hun optrekken.

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anonieme B,

Er is helemaal niks mis met van lezen houden! Zelf houd ik er ook er van en dat vinden klasgenoten dan soms wel raar, maar daar moet je je niks van aantrekken!

Gewoon lezen als je dat leuk vindt!

Groetjes iemand.

Reputatie 7
Badge +7

Hey! 
ik ben ook de enige die leest (als hobby) lol uit mijn klas, en inderdaad soms word je raar aangekeken, maar ik vind het leuk dus ik trek me er gewoon niks van aan. Gewoon lekker mee doorgaan! Gewoon scheid hebben aan iedereen:) misschien kun je een keertje naar de bibliotheek gaan en daar lezen ofz, misschien kom je dan leeftijdsgenoten tegen die lezen ook leuk vinden! 
groetjes,

Amie

Heey,

Je doet zeker niks fout. Dat jij van lezen houdt is toch prima! Het is voor mij herkenbaar, mensen vinden het raar als je wel van lezen houd. Je kunt je er iets van aantrekken, maar je kunt het ook loslaten/negeren. Als jij het leuk vind, prima. Wees wie je bent en doe wat je wilt doen.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +2

Nieuwe vrienden zoeken! Als ze jou niet leuk vinden zoals je bent, dan hoef je ook geen vrienden met ze te zijn. Ga gewoon lekker door met lezen en laat je niet klein maken!

Reageer