Skip to main content

Hey mensen,

ik wil even wat delen, zo een (vriend) van mij was laatst jarig, hij is redelijk populair(ik niet per se) en gaf een feest waar eigenlijk iedereen uit mijn klas voor was uit genodigd maar ik niet. Niet dat ik dat heel erg vind want ik ben eigenlijk nog nooit echt naar zo’n soort feest geweest, met drank en roken enzo, maar nu gaat hij de hele tijd met mensen in de klas daarover praten terwijl ik ongeveer de helft van de lessen naast hem zit. Kijk nu Vindt ik het niet jammer dat IK niet ben uitgenodigd, maar vooral dat  heel veel anderen dat wel zijn. Ik voel me eigenlijk een beetje buitengesloten, en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, want dit is gewoon een kut gevoel, kan iemand me misschien helpen?? 

Hey, wat vervelend voor je. Weet die vriend dat je toch niet zou komen en heeft hij je daarom niet uitgenodigd? 
En waarschijnlijk praten ze er nu een tijdje over maar binnenkort is het nieuwe er weer vanaf en dan praten ze weer ergens anders over waar jij ook over mee kan praten. Dus voel je er niet al te slecht over en weet dat het wel weer voorbij gaat.

j8j8


Hey @J8j8 ,

“”Weet die vriend dat je toch niet zou komen en heeft hij je daarom niet uitgenodigd?“” zou kunnen, maar dan zou je toch zeggen dat hij dat misschien met mij kon bespreken ofs, misschien ben ik nu te egoïstisch mr ik zou het miss even vragen ofs,

“”En waarschijnlijk praten ze er nu een tijdje over maar binnenkort is het nieuwe er weer vanaf en dan praten ze weer ergens anders over waar jij ook over mee kan praten. “”, ik hoop het want ik voel me soms best wel alleen, ik ga dan vaak gewoon door met hw ofzo.

mr tnx voor je comment


“”Weet die vriend dat je toch niet zou komen en heeft hij je daarom niet uitgenodigd?“” zou kunnen, maar dan zou je toch zeggen dat hij dat misschien met mij kon bespreken ofs, misschien ben ik nu te egoïstisch mr ik zou het miss even vragen ofs,

Dat was inderdaad wel netjes geweest daar ben ik het mee eens. Maar als het een vriend is denk ik dat hij het niet slecht heeft bedoeld. 
 

mr tnx voor je comment

Yw :)


Hoi ik zou het vragen. En kun je hem niet vertellen hoe je je  voelt ? Of is dat eng om te vragen kan ik me best indenken. Maar intussen zit jij er maar mee.  Of je vraagt iemand die jou én hem kent  en die misschien weet hoe het zit.  Iig is het niet fijn als jij met het gevoel blijft zitten dus sterkte hoor !

Groetjes liefs Julian X


Reageer