Skip to main content

Hé dus ik heb een vraag, Ik merk dat mijn broertje het de laatste tijd het erg zwaar heeft met school enzo en dat merk ik heel erg thuis bij hem. Hij gaat volgend jaar ook naar de middelbare school waar ik zit en daar heeft hij het ook heel moeilijk mee. Ze zijden ook dat ze hem zouden gaan pesten op die school enzo. Dus mijn vraag aan jullie is hebben jullie misschien tips hoe ik hem er mee kan helpen?

Hey ik snap je zorgzaamheid. Wat ik persoonlijk zou doen is hem op n vechtsport laten gaan zodat hij zichzelf kan verdedigen. Ik zeg het uit ervaring. En miss dat hij n vriendengroepje daar kan krijgen die voor mekaar opkomt. T beste ofc is n gevecht voorkomen maar als t gebeurt. Kan je beter winnen😉

Veel succes!

Xxx Lisa

he geen zorgen je moet er gwoon voor zorgen dat je broertje weet hoe hij zoveel mogelijk conflicten kan vermijden ook al gaat hij er sowieso in terecht komen je kan hem altijd leren hoe hij er zo snel mogelijk uit kan komen

Hey,

@LisaHoudvanKatten  Mijn broertje moest ook op een vechtsport, omdat hij dan wat meer voor zichzelf op zou komen. Gevolg was dat hij iedere week met tegen zin naar sport ging. En het hielp ook echt niks! Dus lijkt mij niet zo handig. Als je inderdaad in een gevecht kom, kan je beter winnen. Alleen dat kostte mij wel mijn pauze, dus kan je beter niet vechten (:

@User063 misschien kun je er gewoon voor hem zijn. Hem laten zien hoe speciaal hij is voor jou. Verder weet ik ook niet echt wat je er tegen kan doen..

Aju!

Reageer