Vraag

Broer wc?

  • 19 January 2022
  • 7 reacties
  • 298 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb een broer, en hij gaat vaak naar de wc na het eten, en ik heb het al een beetje gegoogled alleen daar staat niks raars op, behalve dat het een natuurlijke reactie is bij sommige mensen, alleen volgensmij doet hij daar iets anders dan de wc gebruiken, want ik zie online ook veel dingen hierover en misschien is er iets aan de hand?

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

als je denkt dat hij een eet stoornis heeft ga dan aan de deur luisteren en als je hem hoort kotsen  zeg het tegen je ouders die kunnen hem verder helpen en als je hem niet hoort kotsen dan is er niks aan de hand

 

Reputatie 3
Badge

Hi CasperW,
ik zou het aan je broer vragen en als je je er echt zorgen over maakt het met je ouders delen.

Succes en ik hoop dat het niet ernstig is!

Reputatie 3
Badge +1

hii

je zou op een subtiele manier kunnen vragen wat is er is.

of tegen je ouders vertellen dat je dit raar vind 

xx

Het is op zich een goed idee om het te bespreken met je ouders, maar ik zou het daarvóór zelf met je broer bespreken. Zo krijgt hij zelf de kans om het aan jou en/of hun uit te leggen, in plaats van dat je bij je ouders ‘verlinkt’ (hoe goed ook bedoeld).

Wellicht is er ook wel niks ergs aan de hand, maar het is goed dat je je zorgen maakt om je broer. Probeer op een handig even te vragen of er iets is/waarom hij altijd na het eten naar de WC gaat.

Merk je nou dat hij ontkent maar dat hij wel daadwerkelijk een eetstoornis heeft, bespreek het dan wel met je ouders.

Houd je ons op de hoogte? Succes!

Hij kan natuurlijk een beetje ziek zijn, maar daar niks over wilt zeggen. Misschien lust hij maar weinig eten, en spuugt daardoor alles uit… of er is iets anders aan de hand. Maar dan weet ik het ook niet

Badge

Yo misschien dat je erover kunt praten met je broer. Of hij niet lekker in zn vel zit. Of hijbwel exht naar de wc gaat. Als ik in jou situatie zat had ik hem in ieder geval gevraagd of er iets aan de hand is.

Je kan er inderdaad over praten. Maar dan gaat die broer misschien anders doen. Het nu stiekem doen bijvoorbeeld, of het ophouden wat hij ook moet doen. Je kan het natuurlijk altijd voorzichtig brengen. 

Reageer