Skip to main content
Vraag

Broek naar beneden

• July 7, 2026
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was op school met mijn vrienden aan het praten en Lars (zo noemen we hem even) trok mijn broek naar beneden, en iedereen op het schoolplein zag het en ze lachten allemaal, eentje zei mooie onderbroek hoor de andere zei weer sexy, Hahahahaha. Ik voel me erg onveilig en iedereen noemt me nu, onderbroekie. Degene die mijn broek naar beneden trok, speet niet eens. Hij zei dat hij een spel deed. Maar wat voor spel dan? Ik kan er niet ophouden met denken erover. Wat zouden jullie doen om het even te vergeten?

2 reacties

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Iemand2,

Wat vervelend dat dit gebeurt is. Aan je eerdere topics te zien is het al langer niet zo leuk op school voor je, wat erg vervelend is. Dat ‘Lars’ meedeed aan een spelletje is geen excuus om jou broek naar beneden te trekken, dat is gewoon geen grapje, maar heel respectloos. Anderen hebben ook absoluut niet het recht om jou nu uit te lachen en zo te noemen.

Hopelijk helpt het al dat je het hebt kunnen delen, maar zeker in combinatie met je eerdere topics wordt het nu misschien toch echt tijd om naar een volwassene toe te stappen. Ik kan je uitteraard niet forceren, je moet het zelf willen, maar zo is het gewoon niet leuk op school. Je kunt het er uitteraard ook over hebben met vrienden die je wel kunt vertrouwen, dant die zullen je altijd steunen, zeker als je er zo erg mee zit.

Om het nu even te vergeten, helpt het misschien om vanavond te gaan gamen, een serie te kijken of te chillen met vrienden die je goed vertrouwt, zodat je even wat te doen hebt. Onthoud, het is niet jouw schuld en het is echt heel naar dat dit allemaal gebeurt. 🫂

Liefs, Pietertje

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 7, 2026

Bedankt, Pietertje ❤️❤️