Vraag

brief voor hulp

  • 17 January 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi.

Ik heb het momenteel even heel moeilijk. Mijn ene traject stopt bij mijn psychologe omdat ik naar een andere praktijk ga voor onderzoek. Ik vind het erg lastig omdat hier een wachtlijst op staat en ik een tijd zal moeten gaan wachten en zonder gesprekken zit. Ik heb op school een soort mentor, waarmee ik ook heb geregeld vorig jaar dat ik mijn examen gespreid ben gaan doen. Ik zou hem graag om hulp willen vragen maar weet niet zo goed hoe omdat ik niet kan praten zo. Mijn vriendin heeft mij geadviseerd om een brief te schrijven waarin ik om hulp vraag. Is dit normaal, en hoe geef ik zoiets? Alvast bedankt!


1 reactie

Hoi

 

Je overweegt je mentor te benaderen. Dit zou je, naar het voorstel van een vriendin, via een brief doen.

 

Een brief is een mooie manier om toenadering te zoeken tot iemand. Je zou de brief kunnen laten bezorgen aan het lerarenlokaal, de brief eigenhandig kunnen bezorgen, of de brief via mail versturen. Denk maar eens na welke methode je het beste zou liggen. 

 

Het is een goed voornemen van je, om deze mentor op te zoeken. Ik hoop dat hij je verder zal kunnen helpen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer