Skip to main content

Brief die je niet zal sturen

• September 29, 2025
  • 74 reacties
  • 1021 Bekeken

Toon eerste bericht

74 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 20, 2025

Hoi, ik heb alles nog eens weer na gelezen en ik heb toch nog een vraag, met name aan ​@Tartan16 (maar ook wel ​@Tover01  vergelijkbaar). Ik las je beleving nog eens en je antwoorden daarover. Ik vind het lief, dapper en knap hoe je het vertelt en ermee dealde. Toch heb ik 1 ding dat me dan bij blijft. Ik had het hier ook met mijn vriendje over en het leek hem  vreselijk om dit te moeten. Hij zei ook dat hij dat strafstaan niet zo lang zou volhouden zeker met mij er bij.  Vandaar mijn vragen. Was je niet super boos ? Tijdens dat staan, en daarna? Ik bedoel ik lees wat het met je deed, die schaamte en uitgelachen worden in je korte sportkleren. Gescand worden door die nuffige meiden. Weerloze houding met je handen op je rug alsof je geboeid staat en iedereen bekijkt je. Werd je niet ontzettend boos op alles, op die juf, op die meisjes? Ik zou me zo voorstellen dat ik op een gegeven moment wel echt klaar was met mijn straf en weg liep ofzo. Oké ik ben meisje, zou misschien niet mij gebeuren maar ik kan me wel inleven dat dat toch verschrikkelijk boos makend is. Als jongen zo in de schijnwerpers en ook nog comments van meisjes. Dat maximaal vernederend straf krijgen. Ik bewonder je dat je bleef staan. Maar haatte je die mensen niet enorm na de tijd? En werd je niet opstandig, dat je dacht ik ga nooit meer naar die les of zoiets? Nouja sorry dat wou ik toch nog even vragen. 

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 20, 2025

Hey ​@Dobymeis13  ik  snap wat je bedoelt. Ik had natuurlijk een andere situatie dan Tartan maar de straf lijkt wel op elkaar. Ik moest daar staan nadat ik echt dom had gedaan, vervelend. Ik was toen wel boos maar alleen op mezelf. Zoals je zegt in die houding met mn handen, ja ik vond het erg maar "gunde" het mijzelf. Ik vond het verdient en ik had geen moment dat ik weg wou of boos op iemand anders was. Ik wou, soort van, ook niet anders dan in de hoek verdwijnen. Ook  toen iedereen achter mij langs liep en van alles werd gezegd en gelachen. Ik heb het over me heen laten komen en wel een paar keer gezucht maar dan meer van Jeetje wat ben ik toch ook een belachelijk joch, zoiets. En toen kwam mijn crush, nu vriendin die lieve dingen zei en brak ik in duizend stukjes. Maar dat had ik (en ​@Maiskolfje ) al verteld ☺️. Maar nee ik was niet boos op juf en ook niet op mn klasgenoten. Alleen super beschaamd, stuk en boos op mijzelf toen. Voor ​@Tartan16  zal het anders zijn denk ik want in mijn mening kreeg hij een veel te zware straf, in tegenstelling tot ik.  Ik denk trouwens wel dat ik mij dit verhaal echt nog lang ga herinneren. Dacht toen dat het wel zou vervagen maar nee. Het is blijvend. Maar dat is misschien wel goed.

Liefs, Tover xxx

• October 21, 2025

Hi. Oké ​@Tover01  ik had al gezegd dat ik echt niet begreep dat je je zo overgaf aan de boze juf. Ja je was vervelend en je verdiende je straf. En het was je deel. En oké je was jong dus je accepteert straf.  De juf kan ik begrijpen, jou niet helemaal. Jij zegt ik was super beschaamd en stuk en boos op jouzelf. Kan ik ook begrijpen. Maar dat je niet na 5 minuten ofzo of eerder dacht, : ja daag zo kan die wel weer. En dan gaan zitten ergens of het plein of de bieb oid. Ik bedoel er was niemand. Ja, even toen de hele school achter je langs liep. Dat je toen bleef staan, je zo liet degraderen, arm kind! Ik zou echt weg gaan ook al had ik een ruit ingeslagen en straf gekregen. Straf prima maar niet deze! Maar oké, ik begrijp dat jij zo bent, je bent onderdanig en accepteert vernedering als straf. Je legt dat goed uit geef ik je. Maar toch, ik ben een meisje en zelfs ik zou toch echt na korte tijd opstandig worden en misschien zelfs de juf zeggen ' juf dit doe ik niet meer geeft u maar een leerstraf of reflectie'... niet voor de hele school in je eentje met je handjes op je rug en je kniebroekje in de hoek staan. Zelfs ik als humble meisje zou dat echt niet doen. Sorry als ik mij herhaal maar ik heb moeite met begrijpen, dat je zo je trots opzij kunt zetten dat je niet alleen straf accepteerde voor je foute gedrag maar ook vernedering van jou als persoon. Hoe leg ik het uit, ik had jou dat als knappe stoere jongen niet gegund. Een kerel hoort niet verloren met zelfs zijn handen onder controle van een boze mevrouw te staan. En je ogen ook van iedereen afgekeerd naar de muur..je zegt dit is blijvend, lieve jongen ik hoop dat het beeld niet te lang op je ogen blijft ♥️ Je hebt al tijd genoeg nodig gehad om weer de jongen te worden die je wil zijn zo te lezen. En ja ik denk anders over man en vrouw dan jij maar ik gun je je kracht en het is super dat je een lief meisje hebt dat jou onder haar leiding heeft genomen. Laat ik je dat echt gunnen, al is het totaal niet mijn beeld. 😘 Je bent trots nu en dat is heel mooi! 

Groetjes K.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 21, 2025

Hoi ​@Dobymeis13  nee hoor ik haatte niemand :) ik begreep de lerares ook wel. Het was natuurlijk totaal dom en ondermijnend wat ik deed en ze schrok en was heel boos. Ik had net als Tover vooral heel veel schaamte en wou dat het snel voorbij was. Ik was me heel bewust van die blikken en hoorde alles. Ik was na de tijd wél boos op die meisjes. Denk dat ik tijdens de straf vooral bezig was met hoe mijn crush,nu mijn lief, mij bekeek en dat ze mij vast een enorme loser vond. Dat viel gelukkig mee en was al een hele opluchting 😉.  Ik was vooral blij toen het voorbij was en ik niet meer zo vreselijk in de picture stond van die +- 80 kinderen. Doordat mijn klasgenoten mij meteen heel lief steunden op die 3 meisjes na,  was er geen boosheid meer, wel verdrietig gevoel en schaamte. Gelukkig kan ik er na zo'n lange tijd nuchter naar kijken maar zoals ​@Tover01  zegt, het blijft mij ook bij. Het is een ingrijpende en brekende straf methode. Gun ik niemand.  Gevoel van falen als jongen voor je crush meisje. Mijn ogen naar de stenen muur, al die 160 ogen van de anderen in je rug, je voelt ze gewoon op je handen, en dat lachen waren horrible. Nee boos en haten niet, wel een dure les en herinnering voor langere tijd..

Groetjes liefs Tartan X ♥️

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Lieve, stoere ​@Tover01  en ​@Tartan16 . Ik begrijp het nu helemaal. Wat ingrijpend. Wat knap hoe jullie je straf hebben gehandeld. Ik vind dat niet raar, ik vind dat verstandig en het enige dat jullie konden doen. Zoiets incasseren en jezelf beheersen en blijven staan om dit te ondergaan, met sl jullie gedachten en gevoelens daar, is een teken van moed en kracht. Van jullie allebei.

Ik vind overigens, Tartan, dat die pestende meisjes alle drie ook een forse straf hadden moeten krijgen. Ik heb ergens anders gelezen wat ze met jou deden ( cijfers geven voor je haar en benen, je bespreken en vernederen) en dat raakt imo aan (seksuele) intimidatie. Aan fysieke en psychische mishandeling. Ze hadden alle drie zelf in de hoek moeten staan 😡. Of minstens een blok dag en flinke strafopdracht en publieke excuses aan jou. Het is zo gemeen wat sommige mensen kunnen doen. Wat zal je meisje boos op ze zijn geweest. Trouwens staan in je korte broek is alleen maar stoer en sexy hoor, lekker sportief en niks mis mee 😍Ik ben ook onder de indruk van je laatste opmerkingen. Veel kracht lieverd. Allebei hoor. Jullie zijn top jongens! ♥️💪😘

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

@nononsensgirl  mooi 👍,  dat is begrepen, dankjewel. Mijn antwoord ken je al wel. Weet je, het is hoe ik ben. Met alles. En mn meisje is daar blij en gelukkig en trots mee en op. Dat is voor mij het belangrijkste ☺️😉😍 liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 21, 2025

Hoi jongens, Tover en Tartan. Op zich vind ik het al knap hoe jullie hier over je gevoelens praten, maar nog veel knapper dat jullie dat bij jullie vriendinnen doen. Veel jongens doen dat niet, die willen niks laten merken. En jullie vertellen jullie gevoel eerlijk aan je meisje en volgens mij ook aan je beste maatjes, ook jongens. Knap hoor! Was iedereen maar zo open ♥️ en ohja nogmaals ik vind dat jullie verstandig en goed hebben gereageerd op jullie straf, zeker omdat die zo zwaar en hard was. Het is blijvend maar kan ook wel positief blijvend zijn 👍 hoop ik. En ik ben het ook helemaal eens met Doby. Die drie meisjes hadden echt straf moeten krijgen met openbare excuses aan jou Tartan. 

Groetjes Tjempie xxx

• October 22, 2025

Hi ​@Tover01  oké ik respecteer je. Ik heb mijn ding nu wel gezegd en iedereen hier. Dat is cool. Wil nog wel zeggen dat ik met ​@Dobymeis13  en ​@Tjempie  eens ben dat jullie wel jezelf blijven, dat is wel respect waard. En ik heb jullie ervaringen nog eens heel goed gelezen. Naast mijn mening over mannelijkheid , vind ik jullie wel heel lieve aardige en zelfbewuste jongens. En jullie verhaal maakt, dat als ik het beeldend maak, dan zie ik jullie daar voor me en stel ik mij voor hoe jullie ook wel schattig in de hoek staan te blozen 🥰 dus het was k** en zielig en ​@Tartan16  zegt dat zo eerlijk ,dat ik jullie misschien wel een knuffel had gegeven daar. Ik had jullie in elk geval niet gejend of gekleineerd. Of in elk geval even een zacht kneepje in jullie handjes. Zo cute op de rug. No offence voor mijn mening hoop ik maar jullie zijn echt wel leuke knullen. Fijn dat jullie zulke lieve meisjes hebben in je leven! ♥️

Groetjes K.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 24, 2025

Dankje ​@nononsensgirl  dat vind ik lief gezegd. 😘

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 30, 2025

Haha dat is wel mooi verwoord ​@nononsensgirl  dat heb ik ook hoor 🤭 medelijden maar zou het ook cute vinden 🥰😉 sorry jongens ♥️ niet gemeen bedoeld 😘

Groetjes Tjempie 

• November 8, 2025

Hi. Ik moet wat rechtzetten. Ik heb in mijn comments aan de "gestrafte jongens"  gezegd dat ik van hun meer verzet en mannelijk gedrag had verwacht. Meer er tegenin en ongehoorzaamheid aan de hun opgelegde straf. Maar daarbij maakte ik fouten. Want ​@Tartan16  en ​@Tover01  hebben daar lijdzaam hun vernedering ondergaan en ik vond dat eerst weekhartig en zwak, maar dat was geen goede opstelling van mijn kant. Ik ging voorbij aan de rollen die zij hadden en hun docenten ook. Ik blijf het wel opmerkelijk vinden dat zij beiden hun exposure zo zonder tegenwerping hebben ondergaan, maar aan de andere kant, zij gehoorzaamden wel hun gezaghebbers. Mijn focus lag op mijn man-beeld en wat ik daar van verwacht, maar deze jongens waren en zijn nog jongens en minderjarig. En ondergeschikt aan hun docenten. Dus hoe lachwekkend ik hun straf en houding in die hoek ook mag vinden, ik zie ook in dat ze allebei deden wat hun opgedragen werd en dat gaat boven alles. Misschien maakt dat hun (letterlijke) opstelling daar in die openbare schaamtevolle toestand dan juist wel sterk en dapper. Ik legde mijn focus verkeerd en dat spijt me nu wel. Zoals ik eerder al zei, ik ben niet jaloers op jullie ervaringen. Je zult er maar te kijk staan met tientallen zoniet honderden ogen achter je. Tartan beschreef het als ogen die branden op je handen (op je rug). Wat een straf voor de jongens. Ik moet er als meisje niet aan denken. Voor mezelf niet en ook niet voor een jongen waar ik van zou houden. Al verwacht ik dus nu wel dat hij dan zou doen wat hem gezegd werd. Met de wetenschap dat veel kinderen hem wrs zouden uitlachen zoals dat Tartan en Tover ook bekwam . Zo pijnlijk. Maar het is wel opgelegd in bevoegdheid. Dat is mijn nieuwe inzicht.  Ik wou het toch even zeggen, het zat me nog dwars. Excuses.  Groetjes K.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 8, 2025

Hoi hoi ​@nononsensgirl  wat dapper dat je zo naar je eigen mening kijkt en het bij stelt. Maak je alsjeblieft geen zorgen 🙂 het was al goed en nog steeds hoor. Ik vatte niets verkeerd op en jij mag gewoon je opinie hebben. Fijn dat je zo mee denkt!

Groetjes liefs Tartan X 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 8, 2025

Ach @nononsensgirl toch. En toen was je weer weg 😥 het is wel vaker dat iets mij raakt op dit forum maar ik vind jouw vertrek echt serieus verdrietig. Ook al waren jouw inzichten verschillend van mij of anderen, je bracht iets in en liet mij nadenken. En je topic, ik had heel graag gelezen wat je wou delen en nu kan dat niet meer.  In het begin hield je (o.a.) mij een spiegel voor en ik was verrast maar je was eerlijk en oprecht. En je super lieve mooie reactie bij Timmer en zijn worsteling met zijn gevoelens jegens zijn stiefvader vond ik de beste post in tijden ♥️ Je hoeft niet weg. Zeker niet omdat je "ouderwets" bent of een bepaald geloof hebt. Ja je kijkt misschien conservatiever tegen de wereld aan dan ik maar je was nieuwsgierig en wou mensen begrijpen. Dat is toch al zo mooi! Je vertrek raakt me echt. Kom toch terug meis! Je mag er zijn en hoort erbij! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 8, 2025

Hey, ik ben het eens met ​@Tartan16  wat kan jou hebben laten besluiten om weg te gaan? Ik vind het ook heel jammer. Dit soort dingen is zo rottig, voor degene die het voelt maar ook voor de anderen. Als je besluit om terug te komen wordt je met open armen ontvangen! Je hoefde echt niet weg te gaan toch? ♥️ Je bent een bijzonder meisje en een mooi mens! 

En dankjewel voor wat je zei. Niet nodig hoor maar lief. Ik zou als ik weer zulke maffe dingen deed als toen, zelfs nu op 14 weer in de hoek gaan staan omdat ik dat volledig zou verdienen, accepteren en begrijpen xD😉 dus dat stuk zie je goed 😊 ik hoop je hier weer te zien! 😘

Liefs,Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 13, 2025

@Tover01  eens, en ik (16) ook! ☺️😉 En ik hoop hetzelfde dus.  Groetjes Tartan 😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 14, 2025

Ahh schattig van jullie. ​@Tover01  jij doet alles behalve maffe dingen, je bent een stoere lieverd. Jullie beiden. Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 21, 2025

Ik ben n.a.v. deze topic en de "horny" topic tot inzicht gekomen dat niet protest, grote mond en stoer doen of weglopen de kracht is van "echte"   jongens in deze context. Het zou hun alleen maar meer ellende hebben opgeleverd. ​@Tartan16  en ​@Tover01  toonden zich veel verstandiger. Hun ware kracht lag (ligt) in hun vermogen om hun schaamte en de spot en blikken van anderen (vooral meisjes) te doorstaan, zelfs in hun meest vernederde positie. Zij konden de stoerheid opbrengen om hun straf te accepteren en ondergaan, niet van hun opgelegde houding af te wijken, zelfs al knikten ze bijna letterlijk door hun knieën van de gevoelde schaamte. Dat vind ik werkelijke kracht. Moedig. ​@Diana  zei dat eerder al volkomen terecht. 

Groetjes xxxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 21, 2025

Dankjewel ​@Nngirl  voor je mooie omschrijving en je fijne gedachten 😘

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

Ik lees nu pas dat nononsensegirl weg is. Wat jammer toch.  Altijd slimme reacties die je deden nadenken.  Ik hoop dat ze toch terugkomt of misschien wel al teruggekomen is.

Sorry voor de off-topic maar ik moest dat even kwijt.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 21, 2025

@Diana  volgens mij is ​@Nngirl  dezelfde persoon, ook gezien haar vraag in de "veelgestelde vragen" topic. Hoop ik althans. Ze wou nog een eigen topic maken geloof ik. 

Sorry moderator, even een zijstraatje 😊🤭hoop dat het mag. 

Liefs, Tover xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Mooie zienswijze ​@Nngirl . En wat niet vergeten hoeft te worden voor hun beiden is, dat ze aan deze vernederende straf allebei wél een positieve grondhouding, en vooral (mede) een heel fijne en liefdevolle relatie hebben overgehouden. Hoe ontzettend romantic is dat. Ik vind het van allebei super zielig wat ze overkwam maar hun meisjes zagen wel op dat moment dat het goede jongens zijn die hun plek kennen en hun verantwoordelijkheid nemen. En geen wilde rare mafkezen zijn maar lieve, grappige, interessante, en gehoorzame puber jongens vol leven, branie en foutjes. Mede in hun straf en hun aanzicht daar in de hoek kwam bij hun meisje het vonkje tot leven 🥰🥰 hoe lief.  Ik ben ook verliefd geworden op mijn vriendje o.a. na wat geblunder trouwens. Schattig toch 😉😘het zijn mooie verhalen. En schatten van jongens by the way. Elk woord van Tover en Tartan hier op het forum zit vol lieve warmte en dat overdrijf ik niet.

Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • November 22, 2025

@Dobymeis13  

🤭♥️ Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 22, 2025

Dank je wel hoor ​@Dobymeis13  dat is lief! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Hoi wat een wijze woorden ​@Dobymeis13  echt mooi gezegd. Het is ook zo! Ze zijn allebei heel fijne jongens! 

Groetjes Tjempie xxx