Skip to main content

Afgelopen woensdag heeft mijn vriendin het uitgemaakt heel onverwacht. Ik heb het hier best moeilijk mee en ik zat al niet helemaal lekker in mijn vel. Ik heb ouders waarvan ik het idee heb dat ik alles fout doe in hun ogen. Mijn school cijfers hebben een nieuw dieptepunt bereikt. En zelfmoord is ook wel is In m’n hoofd opgekomen. Eigenlijk komt het erop neer dat het echt heel slecht gaat en ik weet gewoon niet hoe ik nu verder moet. Iemand tips?

Haii,

awh wat naar🫤😖 is er iemand waar je dit bij kwijt kan? Misschien als school weer begint ook bij je mentor?

liefs❤️🤗

Hoi Kimmie,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Zoals ​@Cantaloupe  ook al voorstelt, probeer er met iemand over te praten. Je kunt ook met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W (De Kindertelefoon) 

Reageer