Skip to main content

hi.

dus, een paar dagen geleden is het uitgegaan met mijn vriend en ik heb het me er best moeilijk mee. niet omdat ik mis hoe hij me behandelde (want dat was echt niet okay), maar ik heb er wel moeite mee dat het nooit meer goed gaat komen waars. we hadden namelijk nog afgesproken om vrienden te blijven, alleen toen ik het verhaal had gelucht bij mijn vriendin en zij hem ermee nogmaals had geconfronteerd heeft hij daar ook geen zin meer in (ten minste, dat zegt hij. ik denk niet dat hij nog vrienden wilde blijven tbh).

ik merk dat ik de immense schuldgevoelens niet meer kan handelen en dat het echt heel lastig is voor mij om te accepteren dat het nooit meer goed komt met hem. weet iemand hoe je hier mee om kan gaan? help would be highly appreciated!!!

have a nice week :) 


groet,
seabreezes

Heyy

 

Liefdesverdriet is een pijnlijk iets.. Echter is het het beste om toch door te gaan met leuke dingen en je vriend toch los te gaan laten hoe moeilijk dat misschien ook is.

 

Iets was misschien goed werkt is afleiding zoeken. Je kan proberen wat vaker af te spreken met een vriend/vriendin of je gaat als je je een beetje verdrietig voelt even lekker wandelen, muziek luisteren of een boek lezen. Iets wat je leuk vind om te doen zodat je minder bezig bent met de liefdesverdriet. 
 

En iets wat ook heel belangrijk is is dat je jezelf de tijd en ruimte geeft om dit te verwerken. Emoties tonen mag en praten over je gevoelens mag ook! Als je verdrietig bent mag je praten met bijvoorbeeld een vriend of vriendin of met je ouders. Praten lucht namelijk ook erg op! Je kan je gevoelens ook opschrijven in een schriftje dat werkt misschien om alles beter te verwerken.
 

Het komt weer goed! Onthoud dat jij mooi bent zoals je bent en er komt echt weer een nieuw iemand op je pad😊

 

Groetjes van mij!


Reageer