boze/ongeruste moeder

  • 28 July 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik mocht vandaag om19:48 naar de speeltuin maar ik had geen horloge of telefoon mee en ik had ook geen tijd gekregen wanneer ik weer thuis moest zijn. Ik was met een vriendin dus ik had de tijd helemaal niet in de gaten uiteindelijk was het 22:00 en kwam haar moeder boos naar de speeltuin toe, dus toen werd ik al bang wat mijn moeder zou zeggen. Dus toen ik aankwam ( om 22:10) haalde mijn moeder haar schouders op en keek met zo'n blik van, waarom ben jij zo laat. Dus toen ik binnen kwam zei ze dat ze heel ongerust was en werd een beetje boos, ik voel me nu een rot kind die niks kan. Ik moet het oplossen, maar hoe?  Iemand tips of advies?


3 reacties

Heyy

Vertel aan je moeder dat je geen horloge of telefoon bijhad en dat je de tijd uit het oog verloren bent. Snapt ze wrs wel.

Zorg er in het vervolg gwn voor dat je voor 22:00 thuis bent. 

Groetjs

Ik denk niet dat je moeder het boos bedoelde maar meer ongerust was. Het is denk ik meer een miscommunicatie geweest. Je hoeft je niet rot te voelen als je dat wel nog voelt denk ik dat het slim is dat je zo snel mogelijk met haar hierover gaat praten. Dit heeft als groot voordeel dat je het uit je hoofd kan zetten en je verdere boosheden voorkomt

Groet

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

iedereen gebeurd dit wel een keer maar ik snap dat ze ongerust werd. dat zou jij waarschijnlijk ook zijn als een jonger broertje/zusje als je die hebt zo laat thuis zou komen. maar niks om je zorgen over te maken. maar toch de volgende keer je tel of horloge meeneme. en als je je tel mee neemt kan je ook een wekker zetten van hoelaat je naar huis wild

 

MVG annoniemejongen

Reageer