Skip to main content

Ik heb een probleempje, dus ik en mijn oude bbsf waren meer en meer uit elkaar aant groeien tot het moment waar we nu zitten. Ik ga jullie het verhaal even vertellen, het is wel lang. Ik ben een meisje 13 en hij een jongen 12 maar eig waren wij kei goed bevriend maar hij had altijd al crush op mij maar ik niet op hem. Maar op een bepaald moment kregen wij ruzie en dit kwam vaker voor. Ik ga niet veel vertellen over de ruzies maar ik kan al zeggen dat het kwam doordat hij slechte vrienden had. Hij begon met mijn vertrouwen te spelen en hij had dingen gedaan die niet oke waren met foto's van mij van vroeger(gewone foto's). Dat was dan opgelost en dat was goed enz maar we kregen nog ruzie'senz en op een bepaald miment waren we gaan afspreken, alles oke blablabla maar in de zomer was hij weer met die vrienden enz maar dat was dan oke. Hij had me dan uitgevraagd en ik zei na omdat ik gevoelens voor hem begon te krijgen maar ik was toen maar 12 en hij 11 maar ik wou nog geen relatie dus had uitgemaakt. Zo kwam er weer een ruzie en eig is het vanaf dan dat we niet goed meer zijn. Hij heeft nu al een paar meisjes gehad maar ik blijf voor hem kiezen. Op een bepaald moment hadden we weer cc tot een bepaald moment waardoor we nu al 1/2maand geen contact mere hebben maar ik zie daar heel erg van af want ik mis hem en hou nog steeds van hem. Iem tips want ik zoek nog steeds contact maar hij wil niet meer denk ik. En als onze vriendschap iets voor hem betekende en als die echt van me hield is er toch nog iets? Ajbbb iem tips ik kan het niet meer alleen.

Geen reactie

Reageer