Skip to main content

borstvoeding vragen maar weet niet hoe

• August 3, 2025
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1

ik zou graag nog borstvoeding van mijn moeder willen maar ik weet niet hoe ik dit het best kan vragen maar ik wil echt niet dat mijn vader er achter komt en mijn broertje ook niet want die gaat het dan aan zijn vrienden en mijn vrienden vertellen en ik word over iets van twee weken 13 dus het is best raar om dan te vragen help pls

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Tenzij je moeder onlangs een kindje heeft gekregen dat ze nog steeds borstvoeding geeft, heeft ze helemaal geen melk.  Een vrouw kan niet zomaar melk aanmaken, je zou dus alleen maar een beetje aan haar borsten lebberen.

Maar los daarvan: het zou een heel vreemde vraag zijn om op jouw leeftijd nog aan de borst gelegd te worden en je moeder zou zeker denken dat er iets mis met je was.  
Het is heel mooi en begrijpelijk dat je lichamelijk dicht bij je moeder wilt zijn, maar om de borst vragen is echt niet de juiste manier.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Heeft zij uberhaubt nog melk?

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Ten eerste: waarom zou je op je 12e nog borstvoeding willen? Dat is niet natuurlijk, je stopt er ergens tussen je 2e en 4e mee. Ten tweede: je moeder kan helemaal geen melk maken tenzij je net een broertje of zusje hebt gekregen, zoals ​@Diana zegt. Ten derde: het is vreemd om te vragen en je moeder gaat 100% nee zeggen, ze kan het niet eens.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Ja dat vraag ik me ook af waarom zou je het nog willen of zou je weer een baby willen zijn sommige hebben zo'n fetisch .

Maar je zou eerst moeten weten of je moeder nog melk aan maakt is dat niet zo dan houdt het aan helemaal op .

En als ze het wel heeft en je hebt nog een kleine zusje of broertje dan kan het zijn dat ze alleen voor de baby heeft en niet voor jou dus geef het weinig kans .