Skip to main content

Hey, ik ben 16 en heb bijna een jaar een relatie met mijn vriend van 17. Lang verhaal kort mijn borderline zit heel erg in de weg en ik heb het gevoel alsof dat het verpest. Ik word zo vaak onnodig boos op hem door kleine dingen, maar ben daarna bang dat hij wel weg gaat.

gisteren escaleerde het, want hij voelde zich niet goed. Ik begon kort af te reageren en uiteindelijk na een argument had ik mezelf gesneden, niet weinig ook. Ook had ik hele erge neigingen om mezelf van kant te maken. 

Ik heb gewoon geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet verbeteren want ik verdrink in dit soort dingen. Ik heb een hele erge selfharm verslaving en dit helpt er niet mee.

Ook in dit soort momenten komen trauma naar boven, wat ook nog eens alles veel erger maakt. Maar alleen zijn gaat ook niet goed. Mijn ouders kan ik ook niet terecht. 

Iemand tips? 

Hey dit is een echt probleem dat jou in de weg zit. Probeer voor een goed advies te chatten of bellen met de kindertelefoon, zij kunnen jou een echt deskundig antwoord geven. Kijk bovenaan rechts maar. Hier mag je jouzelf best eens goed over laten adviseren en dan kun je zelf beslissen wat je daar mee doet. Sterkte! 

Asky XxX


Reageer