Skip to main content

Goede middag iedereen, ik moet iets aan jullie vertellen, vanmorgen heb ik in mijn moeders dagboek gekeken. Ik weet het, het is niet goed om dat te gaan doen.

Maar, ik heb dus gelezen, dat mijn moeder het stiekem moeilijk heeft, en er helemaal niet overpraat over haar gevoelens met iemand, zoals wat ik wist helemaal niks over het gedrag van mijn vader, die ging schijnbaar achter de rug van mijn moeder trouwen met een andere vrouw, terwijl hij nog een relatie had met mijn moeder, en met diezelfde vrouw heeft ie ook 3 kinderen, zonder dat mijn moeder er iets van wist, dat was gebeurd na mijn geboorte, maar ook dat hij haar geld vaak vroeg maar nooit teruggaf.

Ik had gehoord dat mijn vader mij wilde sturen naar Nigeria, toen ik een baby was, hij komt daar oorspronkelijk ook vandaan, hij is hier komen wonen voordat ik werd geboren. Hij wilde mij zijn cultuur laten leren, maar mijn moeder wilde dat helemaal niet natuurlijk. Nigeria is ook een gevaarlijk land, wat als ik daar zou vermoord worden, of verkracht wordt, ik heb met mijn vader nooit echt een band gehad, en ik wil het waarschijnlijk ook niet, omdat hij heeft mijn moeder goed getraumatiseerd gemaakt, want hij gebruikte haar voor seks en geld. Mijn moeder heeft ook gedreigd bij hem om mij nooit meer te laten komen bij hem in de buurt, als hij geen geld gaf aan haar. Hij is ook diegene die de trauma heeft veroorzaakt dat ik weleens mijn moeder met hem samen seks zag hebben waar ik erbij zat.

Het is nu uit tussen hem en mijn moeder, maar ik vind het gek dat ze nog vrienden zijn ondanks wat er is gebeurd. En ik wil die vrouw en kinderen van hem niet zien als stiefmoeder en halfbroers of zussen. Ik heb eigenlijk hem nooit als mijn vader gezien, mijn opa heb ik altijd als mijn echte vader gezien, hij deed tenminste wat een vader moest doen, mijn echte vader is een lafaard, hij heeft mij gewoon als product gemaakt, hij heeft gewoon gecheat op mijn eigen moeder, mijn moeder had weleens ruzie met hem, wist niet eens waarom, maar ja, nu weet ik het wel waarom, en ik vind dat hij het niet verdiend om een vader te zijn.

Mijn moeder heeft nu een date maar dan gooit ze alle boosheid op hem, ipv mijn vader, omdat ze het niet durft te zeggen tegen anderen, en dat ze zo getraumatiseerd is gemaakt door mijn eigen vader. Ik ben altijd diegene geweest die op bezoek moet komen bij mijn vader, maar hij komt nooit bij mijzelf, hij is letterlijk bang voor mijn opa. Ze heeft het ook nooit aan iemand van de familie verteld. Maar ik was wel natuurlijk verdrietig en boos toen ik het las, maar ja, wat denken jullie wat ik zou moeten doen? Ik wil het wel aan iemand vertellen, maar zou ik dat wel moeten doen?

Hey,

Ik zou het wel aan je moeder vertellen, eerlijkheid duurt het langst. Je zou je moeder kunnen helpen als ze het was lastiger heeft en dit zou ik ook aanbieden. Ik zou het echt serieus vertellen en op een moment dat jij er klaar voor bent, want je weet natuurlijk de reactie van je moeder niet en dit zou wel eens heel boos of etc. kunnen zijn. Ik zou niet stiekem in iemands dagboek kijken, dit is privé.

Dat is heftig , Ik zou het zoals @X_Anoniem_meisje_X  zegt zeggen tegen je mama en haar aanmoedigen om professionele hulp te zoeken maar laat haar wel de tijd nemen en mss is het niet slecht moest je ook professionele hulp zoeken<3

Veel sterkte jullie gaan er samen door graken<3

Dit is niet normaal nee. Ik ben blij voor je moeder dat het uit is. Ik zou het wel vertellen dat je het weet en er voor haar zijn. Kan ze misschien in therapy? En waarschijnlijk is ze nog vrienden met hem voor het geld denk ik

Groetjes mij @anoniemxv

Reageer