Skip to main content
Vraag

Boos op mezelf

• June 18, 2025
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal. Ik heb vaak, dat ik ineens heel verdrietig ben. Dan voel ik me rot. En dan word ik soms erg boos op anderen, dan richt ik het soms op bijvoorbeeld mijn moeder of mijn zusje. maar dan heb ik daar later heel veel spijt van, en ben ik erg boos op mijzelf. Dan voel ik mij alleen nog maar slechter. Weten jullie misschien iets wat helpt? Dankjewel! 🙂

2 reacties

LucaPlatypus
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 18, 2025

Hoi lieve ​@Mette 

Het kan soms zijn dat je boos wordt op andere en dat is oke. Misschien ligt dat aan hormonen (dat gebeurt bij mij soms, random bedenking) of ben je gewoon even licht geprikkeld, is het je allemaal even te veel, heb je even verdriet, … Je moet zeker niet boos op jezelf worden daarna, zeg gewoon even sorry tegen degene op wie je boos was en leg misschien even uit waarom je boos was. Kan ook in een briefje ofzo als je dat makkelijker vindt, idk. Je kan ook uitzoeken waarom je je verdrietig voelt, en dan bij de “bron” starten. Hopelijk helpt dit een beetje. Wees lief voor jezelf! <3

Liefs, Luca.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 18, 2025

Heel erg bedankt ​@LucaPlatypus . Het zou inderdaad door hormonen kunnen komen, ben 12 jaar. Dankjewel voor de tips

Groetjes Mette