Skip to main content
Vraag

Boos op mezelf

• December 4, 2024
  • 58 reacties
  • 965 Bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

• July 3, 2025

Heey lieve ​@Tartan15 ,

Ik ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat, heb je misschien een update?😉💖

Liefs Spaceflower 💖

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 4, 2025

Hoi hoi lieve ​@Spaceflower  wat leuk dat je het vraagt! 🥰 Het gaat nog steeds heel goed eigenlijk.  Het is nog een beetje hetzelfde verhaal als 4 maanden geleden. Alleen doe ik nu alles eigenlijk heel vanzelfsprekend zeg maar.  Ik hoef niet meer door mijn ouders of vriendin of andere lieverds die me zo hielpen, afgeremd te worden, ik voel nu zelf goed aan wat kan en wat niet. Dat is wel heel fijn. Zoals ik toen nog wel had, dat ik van alles wou doen en ook te veel, dat is nu wel in balans. Het strenge qua leefregels en alles is nu voor het grootste deel weg, of juist normaal geworden. De dagtijden hanteer ik nog steeds wel, qua opstaan en eten en slapen. Dat werkt goed voor mij. En nog steeds wel vroeg naar boven  en Family link op de foon maar het hoort er bij 🙂. Iedereen weet het ook wat ik moet en kan dus ook voor hun is het helemaal normaal. Ook op school. En dat geeft een vrij gevoel. Ik ben wel benieuwd hoe dat op kamp zal gaan haha. Komt wel goed. En tenslotte, de medicatie heb ik nog en ook dat is vanzelfsprekend geworden. Helpt ook goed. En dus eigenlijk voel ik me heel best!  Nogmaals lief dat je het vraagt! Groetjes liefs Tartan XxX

P.s. ik kan iedereen aanraden om hulp te vragen en accepteren als het nodig is en dan eerlijk te zijn, het helpt echt! 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 4, 2025

Topper ​@Tartan15 ! ♥️💪👍

NightShadow
  • September 10, 2025

Hallo ​@Tartan15, hoe gaat het nu met je? Gun je dat het goed gaat!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • September 12, 2025

Hoi hoi! Het gaat goed! Ik ben er eigenlijk overheen en alle extra regels en dingen die ik moest doen zijn nu weer weg of "terug naar normaal" 😉😊 dus in feite is het leven weer gewoon zonder de extra regels en afspraken 😍. Sommige dingen moet ik wel op blijven letten maar dat is al zo gewoon voor mij dat het niet meer opvalt. En ik hoop natuurlijk dat het jou ook goed gaat!! Dankjewel voor het vragen ook 😘

Groetjes liefs Tartan X 

• September 12, 2025

Top! Gewoon zo doorgaan!

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Indrukwekkend. Dit had ik nog niet gelezen. Knap je zelfreflectie en hoe je raad aanneemt. Ik bewonder je kwetsbare opstelling naderhand. Niet veel jongens zouden zo naar zichzelf kijken tijdens een mentaal zware periode of nadat ze de fout in gingen. Ik las in de topic van ​@Tjempie  al hoe jij jezelf kunt beschouwen en dit is echt knap. Psychisch gekwetst geweest, herhaaldelijk openlijk straf,  het omgaan met je gevoelens, ik vind het enorm sterk hoe jij ons meeneemt. Des te fijner en gezegend dat het je nu zo goed gaat! Houden zo 💪💚

Groetjes xxxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 2, 2026

Dankjewel ​@Nngirl  voor het mooie compliment ☺️ Ook in het andere topic. Fijn dat mijn bijdrage van waarde is. En ik vind het goed om eerlijk te zijn over mezelf en niet alleen maar stoer en sterk inderdaad 🙂

Groetjes liefs Tartan X