boos en verdrietig

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ik wil mezelf van een berg gooien maar niemand lastigvallen maar tegelijkertijd gwn een knuffel maar niemand lastigvallen en mezelf gwn zoveel aandoen

 

Hey ik probeer alles in mijn eentje als meisje van 14 omhoog te houden mijn beste vriendin was misschien zwanger. Ik heb haar geholpen en de dokter gebeld. Ze is niet zwanger. Die vriendin heeft ook een paard ik heb haar altijd geholpen. Ze zei je mag het paard verzorgen daarna ineens niet meer en nu mag ik nooit meer mee ze zegt dat ik dingen zeg die ik niet zeg en ik kan niet meer mag ik alsjeblieft gewoon dood? Die steken bij mijn hart doen zoveel pijn ik kan het gwn niet meer en wil niemand lastig vallen want het is oud en nieuw alleen ik kan gwn niet meer en ik krijg geen lucht meer en ik stoot iedereen af en ik maak het iedereen moeilijk want dat zeggen ze ook en het stopt maar niet en ik word helemaal gek en het duurt niet lang of ik doe mezelf ergere dingen aan als snijden en de mensen die me pijn doen komen er ook niet goed vanaf als het zo doorgaat


2 reacties

Badge

Heyy, ik snap dat dit een heel moeilijke situatie is, maar probeer je voor nu te richten op je gezin tijdens de jaarwisseling en dat zowel jij als zij het een gezellige avond hebben. Die vriendin van je, gwn skippen. Ze verdient het niet om een vriendschap met zo’n geweldig persoon als jou te hebben. Als je vriendin je niet gelukkig maakt, zoek je iemand anders die je gelukkig maakt. En ja, het klinkt misschien heel hard, maar als het beter is voor jou en je gezondheid, kun je het beter wel doen. Als je dit liever niet zou willen doen, kun je altijd je vriendin vertellen hoe je over haar denkt. Ik hoop voor nu dat je een voortreffelijk 2022 hebt en veel succes :)

Reputatie 5
Badge +3

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Thanks ik heb haar genegeerd en niet eens een gelukkig nieuwjaar gewenst dat doe ik voor de komende tijd en daardoor heb ik een leuke jaarwisseling gehad

Reageer