Boeken over mijn leven en etc. Wil ik graag maken... probleempje

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is op zich een probleem voor me omdat ik graag boeken wil schrijven enzo, etc. ...
En fantasie enzo, maar zoiets kan ik helmaal niet eens doen, want ik dankzij door mijn nep auders te danken dat ik een verwarringsleven krijg en dat hun denken dat hun over alles de macht hebben wat ze kunnen doen, zelfs mijn leven?!!!!

Maar door dat heb ik het steeds lastiger en voel vaak zwak tijdens school of wat dan ook, want ook door hun heb ik een laag energie door dat gekregen.. en voel me of ik eennklootzak ben En nooit genoeg ben om vrienden te hebben en als een zwakkeling ben En haat dingen snel..

Want door hun gaan mijn kop geschud worden en alles dat door elkaar word gehaald, zo moet je zien dat ik zo over na denk dat ik het leven zo ziet..

En natuurlijk door hun heb ik een kloote leven en vaak zeggen door te zeuren van: jaaaa... maar we doen dit dat alles voor je
(en je doet niks terug ofzo)

Omggg hellllpppppp.. ik kan wel huilen en weg wil gaan en bij sommige volwassen die ik goed ken enzo en kan vertrouwen en een tijdje kan wonen ofzo...

Zo erg heb ik dat vaak...
IK HAAT DAT.... IK HAAT HET...
IK SNAP MIJN LEVEN VAAK NIET MEERRR😭😢😭😭😢😭😭😡😵😵😰😱😨

Alles bij mij word verward...😭😭🙃🤯

En ik overdrijf bij dit ook niet.. 😡😒😒

5 reacties

Hey!

Ik snap niet zo heel goed wat je vraag precies is. Wil je dat wij je helpen met tips om een verhaal te schrijven, of eerder voor de problemen waar je mee zit?

In een andere bericht van je las ik dat je met 'nep-ouders' je adoptieouders bedoelt, en ik heb de indruk dat je het daar heel moeilijk mee hebt.
Ik raad je aan om eens naar de chat van a-buddy te gaan. Het is een chat waar je kunt spreken over dingen waar je mee zit rond adoptie. De chat wordt bemand door volwassenen die zelf allemaal geadopteerd en daarmee ervaringsdeskundige zijn.
Zou je dat eens willen proberen?

Groetjes
Lot
Ik heb wat moeite met de structuur van het toppic, dus het kan zijn dat ik het punt mis.
Wat houdt jou tegen om iets op te schrijven over jouw leven?
Misschien helpt het om wat overzicht te krijgen in jouw leven, gezien je het nu zo verwarrend vindt.
Je zou een vriend of vriendin kunnen vragen om hierbij te helpen.
Sorry elke keer met die titels....
Ik ben niet erg goed in...ik kan niks eraan doen dat ik geen goede titels kan maken..

Sorryyyy😓😥☹☹
Het ligt niet per se aan de titel, maar aan hoe jij de topic vult.
Je lijkt zo van het ene naar het andere onderwerp te dwarrelen zonder dat deze al te concreet zijn, waardoor het lastig wordt om bij te houden waar het werkelijk over gaat.
Dit is niet het eerste topic van jou dat er zo uitziet.
Misschien is het het waard om wat meer tijd te nemen voor je topics en echt te kiezen wat jij wilt behandelen.
Als je dan door emoties wordt overrompeld, dan moet je even stoppen met schrijven.
Die vloedgolven van emoji's en hoofdletters maken het niet duidelijker.
Zo help jij jezelf en anderen om dit probleem te kunnen bespreken.

Als je bijvoorbeeld problemen hebt met je ouders, maak dan een topic aan "Problemen met mijn ouders" en beschrijf de situatie.
Je hoeft niet alle details en kleine nuances te noteren, want gebruikers moeten snel kunnen zien wat er aan de hand is.
Als je problemen hebt met schrijven, dan kun je een topic maken "Problemen met het schrijven van een verhaal" , beschrijven waar je tegenaan loopt en dan kunnen gebruikers reageren op de situatie die jij schetst.
Sorry dat het wel (elke dag) vaak gebeurt bij mij...

MAAR je kan gewoon aan me vragen van wat bedoel je ermee met deze titel?

Of iets anders dan.

Ik zal dan proberen zo kort mogelijk uitleg geven oke.🙂

Reageer