Skip to main content

Hoi allemaal! 

Ik ben dus een boek aan het schrijven over mijn eigen pestverleden. Het is nu 6 pagina’s lang en af.

Nu hoor ik je denken, 6 pagina’s maar, ja dat klopt! Ik wil niet alles uit mijn verleden vertellen in het boek, maar het is in ieder geval een spannend kort boekje.

Nu heb ik het aan verschillende mensen laten lezen, ze gaven het allemaal een 9,5 en veel moesten huilen toen ze het lazen omdat ik zo goed met emotie gewerkt had.

Nu was mijn vraag aan jullie,
Weten jullie waar ik mijn boek naartoe kan sturen? Ik wil namelijk graag dat andere mensen de kans krijgen om het te lezen, omdat het je heel erg goed laat inzien wat pesten met iemand kan doen.

Met vriendelijke groet,
Your boy Luke

Hai,

Misschien kan je het opsturen naar week tegen pesten? Bijv hier is ook een verhaal van iemand te lezen https://www.weektegenpesten.nl/actueel/persoonlijk-pestverhaal-luc/

groetjes😊

Je zou eens kunnen zoeken op ‘zelf een boek uitgeven’.  Je kunt het natuurlijk ook op je social media zetten (als je die hebt).

Hoi,

Wat tim16 zegt over het zelf uitgeven van een boek vind ik een erg goed idee. Op Wattpad kun je zelf je boeken publiceren online. Een andere platform die ik ken is Tumblr, het is niet speciaal gemaakt om boeken op te zetten, maar ik zie wel veel mensen hele hoofdstukken van hun boeken erop plaatsen, omdat het lange tekstberichten toestaat. Ook kun je een blog maken en daar je boek op plaatsen, en daarvan een link plaatsen op je social media.

groetjes van mij

Hey! Ik vind het super goed dat je dit wilt doen! En ik hoop dat het lukt en veel gelezen wordt! Veel succes! 

Liefs, Tover xxx

Reageer