Hai, ik wil gewoon dit ergens kwijt.
Ik ben dus helemaal voor body positivity, maar om een of andere rede gewoon niet bij mezelf. Ik ben bang om aan te komen, en dan voel ik me steeds schuldig om te eten, en ik voel me zo ongelukkig met mn lichaam enz. Maar zelfs al voel ik me er zo stom over, het is niet alsof het gevaarlijk word. Like okay ik pieker en ik tel calorieën, maar ik blijf wel gewoon eten. Dus dan voelt het weer alsof ik me aanstel ofz. Dus ja idk. Het is niet echt serieus maar wel vervelend. Ook omdat ik eigenlijk niks kan doen aan hoe mn lichaam eruitziet, want ik heb een bepaalde ziekte dat je een beetje van buitenaf kan zien maar dat is dus een van mijn grootste onzekerheden aan mn lichaam. Dat alles + het feit dat ik trans ben en dus daarom ook al niet fijn voel in mn lichaam. Ik blijf gewoon maar te grote kleding dragen. Ik haat mijn vrouwelijke eigenschappen, mijn lengte, mijn gewicht, echt alles eigenlijk.
Ik kan het gewoon verbergen en dan is het meestal prima maar toch als ik tijdens omkleden in de spiegel kijk merk ik meteen op wat er allemaal mis is. En idk. Ik weet niet hoe ik hier mee om kan gaan. Maar misschien moet ik er mee leren leven.