Vraag

Blozen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal. Iedereen moet wel eens blozen. Je wordt wat roder in je gezicht, voelt je warm worden. Er gebeurt iets met je. Hier kun je vertellen waar je zoal door moet blozen en wat je dan voelt.  Laat je het weten?

Hart.groet Sankonijn


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als ik iets gênants doe waar veel mensen bij zijn (zoals over een tas struikelen in het bijzijn van mijn klas) dan word ik helemaal rood.. dan voel ik me een beetje dom hahahaha

groetjes,

kwakend1tje

Ik moet altijd blozen als er in de klas iets naar me gevraagd wordt terwijl ik het antwoord niet weet 😅

Groetjes, anoniem

Ik moet blozen als ik mijn crush ergens onverwacht tegen kom. 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sankonijn 

Als ik iets in de klas moet vertellen of een vraag moet beantwoorden wordt ik helemaal rood en gaat m’n hart heel snel kloppen (anxiety denk ik).  Ook als ik iets stoms heb gezegd. :)  

Waardoor moet jij blozen @Sankonijn

xx Eenmeisje004 

Iets heel gênants

Of als ik mijn crush ziet

Reputatie 7
Badge +19

Als ik straf heb als @Julian12 Een berichtje heeft geplaatst of als ik het warm heb en moe ben

Reputatie 7
Badge +17

Ik bloos erg als ik een blunder maak. Of als ik straf krijg waar iedereen bij is bijv. Het kan ook als ik boos ben of schrik. En net als @wilhelmavemela  met veel berichtjes of mooie gedichten. Of met complimentjes ook !  ;) 

Grtz liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

AH daar ga ik weer hoor;) en ik ook als ik complimenten krijg

Reputatie 7
Badge +9

Ik moet blozen wanneer ik iets gênants doe, zoals een voice crack in een stille klas. 
Ik moet heel vaak lachen wanneer ik bloos, ik voel me ongemakkelijk en ik herinner me dat moment vaak voor een paar uren, soms dagen en een paar keer weken. Ik denk dat ik een overthinker ben tbh haha.

Ik moet ook blozen wanneer iemand mij een oprecht compliment geef, zoals wanneer een leraar zegt dat ik heel goed hebt gedaan op een toets of wanneer iemand zegt dat ik iets heel goed kan, bijv schrijven of presenteren. 

Blozen doe ik ook tijdens presentaties.

Ik bloos ook bij allerlei dingen die te maken te hebben met mijn crush, bijv; ik maak oogcontact in klas, of wanneer ik praat of iets dom zeg. Dit gebeurde ook eens toen ik met haar zat te appen. Of als ik erg dichtbij haar ben, bijv vandaag moest ik naast haar zitten voor de klassenfoto.

Hoe voelt blozen? Ik voel me dan vrolijk, ik voel me onder druk, ik voel me ongemakkelijk maar vooral, mijn gezicht wordt super warm. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!!
Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +17

Ohja hoe het voelt vergat ik 🙂 nou bij straf en blunders super ongemakkelijk want dan ziet iedereen nog eens extra hoe je je schaamt  en bij complimentjes en  bij lieve berichtjes voelt het wel leuk. Ook voor een deel awkward maar meer leuk. En bij warmte en moeheid is het voor mij een teken om wat rustiger aan te doen,  Wat ik wel vaak hoor  is dat  mensen het schattig vinden haha :blush:  en ja dat vind ik bij anderen ook wel dus zal ook wel zo zijn ;)

Grtz liefs Julian X

Hoi hoi ik heb het bijvoorbeeld als ik geen keus kan maken in een winkel sta je te stuntelen van ohhh die dacht ik of nee toch die… En ik heb het ook bij straf net als anderen hier.  Tijd geleden moest ik op de gang nou ik dacht dat ik licht gaf echt ;)   en ook met complimenten zeker weten.  En ik heb ook gemerkt als ik een spannend boek lees dan bloos ik ook. heel apart haha

En net als @Eenmeisje004  ben ik benieuwd wat jou aan het blozen brengt @Sankonijn   ?  :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 5
Badge +5

Volgensmij zijn er 2 soorten

1. Schaamte, dan word je rood omdat je je ergens voor schaamt tijdens een persentatie ofzo

 

2. Verliefdheid, dan word je rood omdat... geen idee. Ik denk dat je dan zo blij word dat je dan een soort reactie krijgt van je lichaam. Maar weet het niet zeker. En meestal krijg ik Glazige ogen.

Hallo allemaal, @Eenmeisje004  en @Ellen  ik heb hetzelfde als  de anderen hier.  Ik zelf bloos vooral als ik me schaam ook voor een openbare straf of voor een lekkere blunder :yum:  en ik bloos ook als ik iets ontdek wat ik al lang zocht bijvoorbeeld.  En ik ben het eens met @Mirage  en @Julian12 

Of als ik schrik, zovan sh** ik moet nog dit en dat doen !  Of een afspraak vergeten ben.  En pas nog vroeg ik een meisje uit mijn klas of ze voor mij een paar veters wou kopen ze ging toch naar de stad en toen kwam ik thuis en bleek ik precies die veters nog te hebben en stamelde ik excuus dat ze speciaal voor mij naar de scapino ging terwijl ik ze nog had XD  ( ze vond het niet erg hoor haha)

Hartelijke groet Sankonijn

Reageer