Skip to main content

Ik ben bijna 13 en ik heb de laatste tijd last van slaapgebrek, ik kan gewoon niet in slaap komen. Mijn moeder en ik zijn naar de dokter geweest, en door de tips kan ik nu wel weer slapen, al duurt het wel een uur, ik slaap prima. 

Ik heb ook last van pubertijd, ik doe niet graag mee met het gezin, en ik heb niet veel hobies, en de hobbies die ik heb zijn gestopt vanwegen de vakantie. Ook is het moeilijk om met mijn vriendinnen af te spreken, omdat ze allemaal net te ver weg wonen. Het enige wat ik nog leuk vind is tekenen en lezen.

Mijn moeder vat dat op als moe zijn, en nu heeft ze, zonder met mij te overleggen, een afspraak gemaakt om bloedonderzoek te doen, dus moet ik morgen gaan bloedprikken. Maar ik ben bang om bloed te prikken, ook omdat de laatste keer dat ik een prik heb gehad, ik erg ziek werd. 

Je hoeft echt niet bang daarvoor te zien messchien wordt je er deze keer niet ziek van en als je toch ziek wordt zou ik een afspraak maken met de huisarts sowieso om de uitslag te bespreken maar ook als je nog een keer ziek word


Ik heb het gedaan, het was mijn eerste keer, maar gelukkig mocht mijn hele gezin mee. Uiteindelijk ben ik 2x flauwgevallen, en mijn zusje bijna ook, omdat we nou eenmaal veel om elkaar geven. Maar gelukkig woont mijn oma in de buurt, dus ben ik daar heen gegaan terwijl mijn ouders boodschappen deden.

Het gaat nu weer goed met me. Thanks voor de steun


Reageer