Vraag

Bisexueel, hoe vertellen aan familie?

  • 8 August 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Hey ik ben Bentley en ben een meisje (12)

Ik weet sinds mijn 11de al dat ik bisexueel ben alleen ik durf het nogsteets niet te zeggen tegen mijn famieli. De enige die het weten is mijn nicht, mijn schoonzus en mijn beste vriendin. Ik ben bang dat mijn ouders boos gaan worden en ik zou je uitleggen waarom ik dat denk:

'' Mijn moeder kan gewoon niet snappen dat iemand op 2 geslachten tegelijk kan vallen en hoe ik dat weet, ik weet dat omdat ze dat gewoon doodleuk aan tafel vertelde. Mijn opa was een keer langs gekomen en ik liet mijn eigen rap horen en mijn artiesten naam is b.entley (je spreekt het uit als :  bi entley) toen zij mijn opa tegen mij : hopelijk ben je niet bi. En mijn ouders waren het er mee eens ''

Nu weet je waarom ik bang ben dat ze boos worden. Ik heb al mijn achtergrond van mijn telefoon in de vlag gedaan van bisexueel mensen maar dat merkt hun niet op. Ik krijg het gewoon niet mijn mond uit. Hebben jullie tips voor me?

 


2 reacties

Meid ken dit ook   heb het ook aleen aan me beste vriendin verteld en der rest nog niet om dat ik bang ben dat ze het niet accepteren  voraal me ouder omdat ze best wel tegen de lgbtq  communicatie  zijn  en bang ben dat ze me niet  begrijpen als ik het ze vertel 

 De tijd komt vanzelf om het te vertelen  en hoop dat het goed gaat

 

Gr bren

 

Badge

Ik weet niet of dit echt helpt. Maar ik zal het toch maar typen. Een kennis van mijn moeder hebben een kind. Ik ken hem niet zo goed maar hij mag mij denk ik. Wij waren beide op een verjaardagsfeest en de enige van onze leeftijd en zaten daarom maar met zijn tweeën. We praten wat over onszelf en na een ik denk nog geen half uur vertelde hij ongeveer wat jij zei. Hij was bi maar was nerveus omdat zijn ouders hadden gezegd in zijn bijzijn dat ze tegen  homoseksuele , lesbisch en bisexueel mensen waren. Zijn ouders begrepen dat niet. Om dit verhaal iets korter te maken. Ik wist hem te overtuigen om het alsnog te zeggen. Hij gaf mijn z’n nummer en later appte hij mij. Ik weet niet meer precies wat er instond maar volgens mij stond er bedankt mijn ouders zeiden dat ze het niet snapten maar dat ze niet het zullen proberen te begrijpen. Ik deel dit omdat ik vindt dat je het gewoon moet zeggen. Misschien gaat het niet goed maar het zal beter voelen dan het geheim houden.

Reageer