biseksueel

  • 12 June 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Hoii.

ik ben een meisje van 13 en ik zit nu zo veel na te denken. En ook veel over dat ik misschien op meisjes val. Ik heb nog nooit een relatie gehad (ook niet met een jongen) maar van mezelf weet ik gewoon dat ik wel op jongens val. Maar de laatste tijd droom/denk ik steeds dat ik een relatie heb met mijn beste vriendin. En het voelt goed en slecht tegelijkertijd. Als we bij elkaar zijn en zij mij knuffeld dan voel ik wel iets. Maar ik weet niet wat dat precies is. Het is wel iets anders dan bij een jongen. Hebben jullie misschien tips ofzo hoe ik het zeker weet dat ik ook op meisjes val??


2 reacties

Badge

Haii! Ik ben ook 13 xx 

First of all! 
goed dat je dit durft te delen. 
ik snap precies in welke situatie je zit. Ik heb de afgelopen jaren ook het gevoel gehad dat ik bi ben. Ik vind mannen en vrouwen aantrekkelijk maar zie mezelf niet in een relatie met een meisje. Hoe zie jij dat? Zie jij dat wel voor je? weetje wat het is! 
iedereen zou nu zeggen “probeer met je beste vriendin erover te praten”. en het is belangrijk dat jullie alles kunnen bespreken maar je moet der ook verder om nadenken. Stel zij voelt zich helemaal niet zo tegenover jou. en ze voelt zich nu ongemakkelijk begrijp je me! Wil je geen onzer gevoel geven. Hoe je dit hebt uitgetypt denk ik wel dat je bi bent.. goed erover nadenken meis! Komt wel goed <3 

Hoi

 

Twijfels rond je geaardheid horen helemaal bij jouw leeftijd. Het is dus volkomen normaal om hierbij stil te staan. 

 

Zelf twijfel ik ook over mijn geaardheid. Ik heb een tijdje een relatie gehad met een jongen, maar de laatste tijd begin ik meisjes ook wel interessant te vinden. Ik heb altijd gedacht dat ik uitsluitend op jongens viel, maar misschien is dat helemaal niet zo. 

 

Qua geaardheid zag ik mezelf als biseksueel; misschien panseksueel. Echter werd ik zo moe van het zoeken naar een labeltje, dat ik ermee opgehouden ben. Ik probeer mezelf momenteel niet te labelen qua geaardheid, aangezien me dat toch enkel stress bezorgt. 

 

Jij hoeft je ook niet per se te labelen. Het kan, het mag ook natuurlijk, maar voel je er vooral niet toe verplicht. Wacht gerust af tot wie je je aangetrokken voelt. Die aantrekking kan tenslotte ook nog wijzigen naarmate je ouder wordt, en naarmate je andere personen ontmoet. Wie weet ontmoet je bijvoorbeeld een erg leuke jongen op school, of wordt het toch een meisje dat je via een hobby leert kennen. Ik wens je in ieder geval een fijn liefdesleven toe, met wie dat ook moge zijn :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer