Vraag

Billenkoek van oppas

  • 27 August 2021
  • 3 reacties
  • 1339 Bekeken

Badge

Ik heb een oppas en ik ben 12 jaar maar als ik stout ben krijg ik billenkoek op de BLOTE billen 100 keer da na moet ik al m'n kleren uit doen en naast de tv gebukt met m'n blote billen gericht naar m'n oppas en hij zij ook als ik het tegen m'n ouders zij dat ik 1 uur naakt billenkoek zou krijgen met een riem. Wat moet ik doen???? Straks zet ze nog een naaktfoto van mij in m'n klassen schoolgroepsapp


3 reacties

Heyy

 

Wat vervelend dat je dit zo meemaakt zeg..


Wat je oppas doet is natuurlijk niet oké.. Je mag een kind niet slaan en dit valt simpelweg gewoon onder kindermishandeling. Dat is verboden en zelfs strafbaar.

 

Ondanks dat je van je oppas niet mag praten met je ouders raad ik je sterk aan om dit wel te doen. Je kan echt eerlijk zijn naar je ouders en vertellen wat je oppas allemaal bij je doet.

Je ouders zijn er echt voor je en zullen er dan voor zorgen dat deze oppas dat nooit meer doet en zorgen er dan hopelijk ook voor dat je deze oppas nooit meer ziet en krijgt. Praten mag echt wel en is de beste optie om deze situatie te verbeteren!

 

Als je praten met je ouders eng vindt kan je ook iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon. Dat is anoniem en de kindertelefoon is bereikbaar op het nummer 0800-0432. De mensen daar kunnen je ook goed verder helpen met wat je nu moet doen!

 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey hey,

Heftig dit! Ik zeg praat er echt met je ouders over. Het is misschien eng of lastig om te vertellen, maar je ouders houden heel veel meer van je dan je denkt. Ze zullen echt alles aan doen om jouw te beschermen en zullen echt wel aan jouw kant staan. Dus probeer het alsjeblieft tegen je ouders te vertellen. Als je dat lastig vind kun je het misschien ook een keer naar hun appen.... Ze zullen je vast wel ondersteunen en het in de gaten gaan houden en er wat aan doen.

 

Ik hoop dat je snel geholpen word en dat je veilig blijft 🙏 heel veel succes en zet 'm op! 💪💪💯

 

Groetjes stillegenieter 

Reputatie 6
Badge +7

Dit is precies hetzelfde verhaal als al 2x eerder gepost. 

Billenkoek op de blote billen, en daarna naast de TV staan. 

Het is vakantie, kun je niet lekker op tiktok gaan?

 

Reageer