Skip to main content

Ik heb gisteren en vandaag bijna serieus een poging tot zelfmoord gedaan en dan heb ik niet over mezelf gesneden te hebben want dat doe ik iedereen dag maar iets anders maar ik ga niet zeggen wat dat was want ik wil anders mensen niet op ideeën brengen ik wil er met iemand over praten want ik wil niet dat het echt mis gaat maar ik weet niet met wie

Van de school psycholoog en me begeleider kan niet want soms weet ik wat ik moet zeggen 

Mijn mentoren als ik iets zeg tegen ze gaan sowieso  naar huis bellen 

als ik het tegen mijn ouder/verzorg zeg dan gaan zij voor zorgen dat uit huis geplaatst wordt 

Als ik het tegen een klasgenoot zeg dan gaan zij tegen de school psycholoog zeggen 

als ik tegen een docent zeg dan gaan zij tegen mijn mentoren zeggen 

wat moet ik doen ik kan echt elk moment op het punt staan om er aan de maken 

(ps sorry als ik een forum regel verbreek zeker forum regel 10 ik weet gewoon niet meer wat ik anders moet doen)

Hy

Misschien kun je bellen of chatten met 113 ik weet uit ervaring dat dat hele chille mensen zijn die je echt willen helpen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.


Hoi @Lol9009876543 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Anne - De Kindertelefoon

 


Reageer