Skip to main content

ik ben bijna jaarig en heb er totoaal geen zin in, wand ik heb autisme en  isociale angststoornis. en ik weet gewoon echt niet hoe ik moet reageren op  als ik een cadeo krijg. iemand tips om zon super drukke K*T dag door te komen?  ik kan het kwa drukte al snel niet aan en nou heb ik een afspraak gemaakt met me moeder dat ik naar boven mag en dan boven mag  blijven. maar 1 dat doe je gewoon niet dat is raar denk ik 2 voorige jaar is het me gelukt om naar boven te gaan maar reageerde me oma daar echt NIET leuk op en heel gemeen. en nog steeds zegt ze dingen,  zoals tegen me broetje vroeg ze was het leuk vandaag? en die zij ja we zijn naar een concert geweets van me oma (ander oma). en toen zij ze ho leuk was naam (ik) ook mee (opzich niks mis met die reactie ook al als je me een beetje kent weet je het andword al) . dus zij me broetje nee die durft dat niet dus zij me oma ho zit ze nog in zon vase. echt ongelovelijk en vorig jaar zij ze dus ook iets naars omdat ik gewoon naar boven ging.  iemand tips?  en sorry als het een beetje ja omslagtig is ofzo iets maar ben niet zo goed in me verhaal typen 

Zeg tegen je ouders dat je oma zo doet. Zeg tegen ze: ‘Pap, mam. Oma doet heel vervelend op sommige momenten (leg de situatie uit) en als ze het weer doet kunnen jullie er dan wat van zeggen?’ Je ouders zullen het vast begrijpen!

Succes!

ik heb zelf echt een hekel aan mijn verjaardag vieren. ik ga vaak naar buiten met m'n neefje en mijn broer en dan doen we daar wat. misschien dat jij dat ook kan doen. of je doet alsof je naar boven gaat om iets te halen maar dan doe je alsof je het kwijt bent en blijf je een tijdje boven.

Dank jullie wel en  @Anoniem_Rk me ouders weten het alang ze zijn er steeds gewoon bij @ikweethetnietmeer2009 ik ook heel erg en inmiddels is het al geweest inmiddels. Ik vierde het zelf niet aleen me broertje ja he dat dus en het punt is dat maakt het ook altijd zo vervelend dat ik het kontakt met mensen niet lukt en daar door echt heeel erg haat 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.  Zie forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals je verjaardag).

Reageer