bijna geen vrienden meer

  • 4 March 2022
  • 0 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hoi

We hadden een vrienden groep van 5. Ik en laten we haar aniek noemen kregen wat gezeik met laten we hem lukas noemen. Dus uit eindelijk wou lukas niet meer met ons om gaan, maar nog we met 2 andere vrienden uit de vriendengroep dus spraken hun soms wat af en aniek en ik soms ook nog wel met de andere twee, maar 1 van de twee Pieter sprak op eens niet meer tegen ons. Maar aniek en ik vonden het juist altijd zo gezellig om met hem af te spreken, dus vroeg ik aan Mara of ze kon vragen of er wat was met Pieter toen vroeg ze dat en kregen we een spraak bericht met dit er in. Pieter zegt: dat ze toen op de trein zaten naar Utrecht en dat hij gewoon geen zin in ons had en dat hij het nu heel gezellig had zonder ons. En ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Want ik ken mara al heel lang en het is altijd heel gezellig, maar ze zegt dat het mijn schuld is dat we niet meer met ze 5en kunnen zijn. Omdat ik en lukas het niet met elkaar konden vinden. (Oh we konden het trouwens niet met elkaar vinden omdat hij altijd wat anders wou doen dus iedereen wou patat hij wou pizza. Iedereen wou naar het strand hij naar het zwembad en we deden altijd wat hij wou. En daar was ik gewoon klaar mee. En mara zei dat ze bi was en hij vind dat niet raar. Maar toen zei ik dat ik niet was en toen zei hij dat dat niet kon, omdat ik nog nooit met een meid had gehad (mara trouwens ook niet). Dus ik weet niet of ik nog veel met mara moet doen of dat zei straks niks meer met me wil doen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer