Skip to main content

Bij wie zitten in de pauze

• June 14, 2026
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

FunkyCat
Forum|alt.badge.img

Hoi, 

Ik zit een beetje ergens mee, ik zit nu in 3 vwo en ik had in de eerste en de tweede klas maar 1 vriend. Hij zat in de tweede niet bij me in de klas, maar in de pauze zaten we wel altijd samen. Dit jaar heb ik wel een vriendengroep gevonden in mijn klas en die vragen soms of ik er in de pauze bij kom zitten. Ik vind het dan lastig om te kiezen bij wie ik ga zitten, want ik weet dat die vriend niet zo veel andere vrienden heeft, maar aan de andere kant vind ik het eerlijk gezegd leuker om samen met die anderen te zitten. 

Wat kan ik hier mee doen?

Groetjes, FunkyCat

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Hoi hoi. Kun je die vriend niet gewoon mee vragen om ook erbij te komen zitten? Hoe meer zielen…

Groetjes Tjempie xxxx

FunkyCat
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2026

Hoi hoi. Kun je die vriend niet gewoon mee vragen om ook erbij te komen zitten? Hoe meer zielen…

Groetjes Tjempie xxxx

Ja, daar had ik al over zitten denken, maar die ene vriend is nogal homofobisch en de helft van die groep is gay, dus dat vind ik een beetje lastig

Groetjes, FunkyCat

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

je kunt die vriend toch gewoon mee vragen ook al is die vriend homofobisch en ook al is de helft van die groep gay, dat is dan zijn probleem en dat moet je niet jouw probleem maken. waarom is hij dan tegen homos er zal niks gebeuren het is gewoon chillen. iedereen is zoals die is en verdient respect. heeft hij slechte ervaringen met homos ofzo gezien zijn fobie.

FunkyCat
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2026

-onnodige quote verwijderd-

@DJEE Ik weet het niet precies, maar hij heeft een aantal dingen gezegd over de LHBTIQ+ community die vrij homofobisch zijn. Ik zal kijken, bedankt!

Groetjes, FunkyCat