Skip to main content

Ik heb een eetstoornis bij mij is het zo als ik overprikkeld ben of iets niet leuks mee gemaakt heb of gestresst ben ect dat ik me dan helemaal vol vreet bijvoorbeeld tijdje geleden ging ik naar school en dat was niet leuk dus kwam ik thuis en ging ik me vol eten met frikendellen en ik wil dit niet meer ben ook hartstikke depressief dus laten we zeggen dat het niet soms gebeurt iemand tips wat in kan doen???

Je kan als het voor jou helpt afleiding zoeken, door YouTube of tiktok of zoiets te kijken, spelletjes te spelen op je telefoon, te wandelen. Of misschien kan je er met iemand over praten, iemand die je vertrouwt. Verder kan het misschien helpen om voor jezelf te bedenken waarom je het wilt. En tegen stress kunnen fidget toys helpen. En bij overprikkeling kan het helpen om weg te gaan van alle prikkels en gewoon rustig te lezen of te slapen.

Hoi @NightShadow  dankje voor je tips aleen slapen goeie aleen al geprobeerd werkte perfect te perfect lag de hele dag te slapen het hoefde gewoon niet meer van mij en dat dee ik dan ook dan ging ik yt of Netflix kijken maar als nog met ..... Er bij heb ook steeds standaard zin in iets lekkers en dan is het in zon sutiewatsie ( zo als morgen wss ) gewoon te veel en dan kan ik me zelf niet meer tegen houden en wandelen goed voor gewichtsverlies maar dat is dus ook een probleem durf / ga niet naar buiten heb een sosaale angststoornis en heb morgen een afspraak voor de zoveelste hulp wss wordt het niks maar ik zij al tegen me zelf dat ik het ga proberen ( proberen he) om niet meteen van ja nee dit is niks zoek het maar uit 

Tja lastig! Ik weet niet zo goed hoe ik je moet helpen. Misschien werkt dit niet voor jou, maar als ik te weinig eet, bedenk ik heel goed waarom ik genoeg moet en wil eten. Het gaat niet veel beter daarna, maar soms wel iets. En alle kleine beetjes helpen! Ik hoop echt dat je de juiste hulp krijgt!

Niet erg dat je het niet weet je bent ook geen deskundige ( denk ik) en ik eet juist te veel niet te weinig maar bedankt he voor het überhaupt al reageren 

Reageer