Vraag

bff ruzie geen contact meer

  • 19 March 2020
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

mijn aller beste vriendin heb ik erg veel ruzie mee gehad. Ze heeft besloten om ons contact te verbreken. Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen het doet me zeer dat ze voor andere kiest maar het geeft me ook rust 

 

 

iemand tips of ervaring?


4 reacties

Hey,

 

Ik heb zelf iets gelijks meegemaakt. En snap heel goed wat je mee maakt! Heb je aan haar gevraagd waarom ze het contact wilt stoppen? Als ze een goede reden heeft kan je hier misschien zelf aan werken om weer vriendinnen te worden.
Ga zeker niet oude foto’s en video’s terug kijken want daar word je alleen maar verdrietig van.. Probeer iets te doen waardoor jij jezelf goed voelt, voor mij helpt het als ik mijzelf ga op maken of allemaal verschillende kleding aantrek. Doe iets wat je alleen kunt doen en waar je vrolijk van word want het belangrijkste is dat je gelukkig bent met jezelf en niet met je vriendin!

 

Groetjes,

Smooky

Badge

Hey ik ben misschien geen meisje, maar heb wel ervaring met zoiets met mijn oude bff. Toen wij ruzie hadden wou hij mij ook niet meer zien. Eerst vond ik t wel chill dat er even niet iemand de hele dag aan mn kop zeikte, maar later zag ik in hoe erg ik hem miste en dat ik eig niet zonder hem kon. Ik ben toen een keer naar hem toe gelopen ook al wou hij mij niet meer zien en heb gezegd dat ik het heel k*t vond dat hij me niet meer wou spreken, hij heeft toen gezegd dat hij mij ook miste, maar dat het allemaal mijn fout was. Later heb ik hem geapped en gezegd dat ik niet wist wat ik fout had gedaan, maar dat het me heel erg speet en dat ik hoopte dat we er over konden praten. het heeft daarna even geduurd, maar toen was hij weer mn vriend. Dus mijn advies: Vertel haar hoe je je voelt, ook al weet je dat nu nog niet, je zult merken dat je haar gaat missen. Zeg haar dat het je spijt, maar je moet het wel echt uit je hart menen. En probeer langzaam weer met haar te gaan praten. Suc6 

:)

Hoi,

Misschien helpt deze video:

Soms is het niet erg om je beste vriendin te laten gaan. Het is soms beter als je je beste vriendin laat gaan. Je kan namelijk uit elkaar groeien en het is zeker belangrijk dat je je goed voelt bij je vriendin. Als je je beste vriendin niet vertrouwt, betekent dat niet veel goeds. Denk even na of je vriendschap het waard is. Als jullie vriendschap heel sterk is dan komt alles weer op zijn pootjes terecht. Maar jullie moeten zeker eerst erover praten en dan zijn er twee uitkomsten mogelijk:

1. Jullie vriendschap gaat kapot, maar probeer het dan zo te maken dat jullie allebei met een gerust hart naar huis kan gaan. En dat jullie er niet meer over hoeven te piekeren. Misschien klikken jullie gewoon niet meer, zoals eerst en daar is helemaal niets mis mee.

2. Jullie blijven vriendinnen en dat kan ook natuurlijk positief zijn. Misschien is dit gewoon een tegenslag. Er zijn altijd positieve en negatieve momenten in een vriendschap. 

Ik ben zelf uit elkaar gegroeid met een beste vriendin. Ik dacht we dat we altijd beste vriendinnen zouden blijven, maar dat gebeurde niet. Alleen heb ik een ander beste vriendin daarvoor in de plaats gekregen en ze vult ons groepje vriendinnen beter aan dan ik ooit had verwacht. Ze geeft ons groepje een hele andere vibe / sfeer / betekenis en dat vind ik helemaal niet erg. Het maakt onze vriendschap zelfs beter. Ik ben helemaal niet verdrietig over wat er gebeurd is; het gebeurde gewoon geleidelijk en ja daar kan je niets tegen doen.

Ik heb tenslotte nog een paar inspirerende / mooie quotes:

~ A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words ~

~ Friendship is not about whom you have known the longest; it is about who came and never left ~

~ People come and go in your life, but the right ones will always stay ~

Veel succes! Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad!

Badge +1

hi, ik heb ook hele erge ruzie met mijn beste vriendin atm. zelf ben ik heel blij dat het contact er niet meer is en wil dit voorlopig ook zo houden. ik denk dat het voor jullie het beste  is dat jullie elkaar eventjes ruimte geven. niet over haar gaan roddelen, niet gemeen tegen haar doen. ookal doet ze dit wel bij jou: je moet je niet op haar niveau gan verlagen. na een tijdje kunnen jullie weer proberen vrienden te worden 

Reageer