Skip to main content

Mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken en waarvan je dus verwacht dat ze jou vertrouwd op alle aspecten. Ze praat opeens met een oud basisschool klasgenoot van mij en ik vindt hem niet geweldig. Ik vertrouw hem gewoon niet helemaal wat ik over hem hoor en wat ie zelf zegt en hoe hij doet. Dat is ook de reden dat ik bijna nooit met hem praat. Toen hij haar had gecontacteerd zij ik ook al die dingen zo van blijf van hem uit de buurt ook al zegt hij dat je mooie ogen heb of wat dan ook. Zij zegt ook tegen mij dat ze nooit praten en dat ze sowieso geen relatie gaan krijgen maar ik geloof er niks van. Hij is ook bijna 17 en zij 14 dat is mentaal gezien zo veel jaar verschil. Ik ben gewoon bang dat hij haar voor de verkeerde bedoelingen probeert een relatie te krijgen met haar en dan dingen met haar wilt doen waar zij zich niet fijn bij voelt. Ik heb haar ook gezegd dat een 17 jarige jongen super gijl kan zijn en helemaal hem. Alleen op de een of andere manier geloofd zij mij niet tenminste dat denk ik. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen.

 

Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Groetjes, Thegirl

Hey,

Ten eerste super goed dat je bezorgt bent over je vriendin!

Je kan een serieus gesprek met haar aan proberen te gaan en dan heel duidelijk uitleggen waarom enzo. Je kan ook naar de ouders van je vriendin stappen. Geen idee of je je vriendschap er mee verpest trouwens.

Groetjes van iemand zonder verstand van vrienden.


Reageer