Vraag

Bezorgd

  • 16 March 2019
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okey ik weet niet zo goed hoe ik dit moet schrijven maar okey.
Nou ehm hoi ik heb een vriend (gewoon als in vrienden) hij is nu al best lang depressief. Hij sneed zichzelf behoorlijk erg maar uiteindelijk kreeg hij soort happypills hij is nu al 2 maanden clean alleen van donderdag foto vrijdag nacht heeft hij opnieuw zelfmoord geprobeerd te plegen. Hij heeft een overdosis enzo genomen. Gelukkig werkte dat niet en moest hij een paar uur erna overgeven enzo. Nu is hij alleen fk ziek heeft veel bloedneuzen en dat ook niet normaal erg hoeveel bloed hij dan verliest. Ik ben echt heel erg bezorgd ik kan niet naar hem toegaan want hij woont aan de andere kant van Nederland. Hij is echt ziek en ik ben echt bang dat er iets ernstigs met hem aan de hand is. Hij wilt ook niet naar de dokter gaan bang dat hij wordt opgenomen in zn kliniek ofzo.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?
Alvast heel erg bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen xx

1 reactie

Hoi fayre

Wat vervelend dat een vriend van je zich zo rot voelt.

Je maakt je zorgen om hem. (Begrijpelijk)
Weten zijn ouders hier van? Zo nee zou jij op 1 of andere manier het kunnen vertellen aan zijn ouders.

Veder zouden jij en hij allebei 113 kunnen bellen of chatten. Zij kunnen jou denk ik beter kunnen helpen met wat je voor hem kan doen.

Groetjes
Bella

Reageer