Skip to main content

heyy, dit is de eerste keer dat ik zo iets op di forum zet maar ik wil graag mn verhaal kwijt omdat ik er niet goed met mijn ouders of vrienden over durf te praten

vorig jaar stond ik met mijn moeder op de camping en ik zeg je ik ben niet zo'n super outgoing meisje ofzo dus ging niet echt zo naar mensen toe om vrienden te maken snap je? nou ik was er dus met een vriendin en we hadden zo'n jongen ontmoet. hij heette kevin en hij was heel aardig enz dus we gingen een beetje met hem hangen. hij zei dat hij wel een leuke plek op de camping wist dus we gingen met zn 3en naar het achterste lege veld op de camping waar basicly niemand kwam. we gingen een beetje kloten en kevin hield mij de hele tijd vast. op den duur liet hij me niet meer los en zaten we op de grond. hij fixte steed mn haar en zei dat ik mooi was etc, hij liet me niet los want moest zelf maar los zien te komen van hem. mn vriendin keek alleen maar toe en maakte foto's van ons want ze vod het cute. uit eindelijk liet hij me los na iets van een half uur en gingen we allemaal weer naar de caravan.

de volgende dag ging mn vriendin naar huis en ging ik alleen met kevin hangen. tijdens het lopen sloeg hij steeds een arm om me heen, hij wou weer naar het lege veld maar ik wou liever naar de spelweide en we gingen daar uiteindelijk op een bankje zitten. daar weer fixte hij steeds mn haar en zei hij dat ik mooi was. ook draaide hij mijn hoofd naar hem toe als ik hem niet aankeek. op den duur kwam er een klein jongetje bij ons zitten en vroeg of we en relatie hadden dus kevin zei ja tegen dat kind. t was natuurlijk niet zo. dat jongetje had een ballon bij zich en zat te kloten van haha ik heb grote tieten en toen keek hij naar mij en zei ja jij hebt wel kleine tieten dus ik dacht echt zo van pardon? toen keek kevin naar mij raakte mijn borsten aan en zei nou dat valt wel mee hoor

op dat moment wist ik niet qat me overkwam ik zat daar een beetje stil te beseffen wat er was gebeurd. later die avond zong da kindje een zogenaamd grappig liedje over dat ik een kleine kont had en toen again raakte kevin mij aan en zei nou dat valt wel mee hoor. toen was ik weer in shock van wat is er zojuist gebeurd ik zei toen tegen kevin dat ik moe was en naar de caravan wou hij bood nog aan om mee te lopen maar dat wou ik niet. later appte hij me of hij wat verkeerds had gedaan en ik zei maar gewoon nee ik was moe aha, na die dag ben ik niet meer bij de caravan weg geweest en probeerde ik kevin dus te ontwijken.

 

ik heb het verteld aan 2 vriendinnen maar weet niet goed wat ik er mee aan moet, het voelt goed om het te delen.

 

sorry voor spelfouten ben te moe om het te verbeteren 

Heehee,

Wat naar! Kevin had niet het recht om jou aan te raken op plekken waarvan je dat niet wilt. Voor mij klinkt het een beetje alsof hij of niet weet dat dit niet echt normaal is en niet anders weet of dat hij denkt dat elk meisje dit leuk zou vinden. Dit slaat natuurlijk nergens op, want meisjes moeten zelf kunnen bepalen wat ze willen. Ik weet niet of je Kevin nog ziet nu, maar als je het niet fijn vindt dat hij zo doet, zou ik dat tegen hem zeggen. Als hij dan nog door gaat, dan heb jij iniedergeval je grenzen aangegeven en daar heeft hij zich dan niet aangehouden.

Het is iniedergeval niet jouw probleem dat hij zo doet!
 

-Yodema


Hey Ilsv.23,

Goed dat je het hebt verteld!

Zoals Yodema al zei, is het zeker jouw schuld niet!  Er zullen helaas altijd mensen zijn die dit soort dingen doen, en daar moet je je manier mee vinden.

Probeer er in ieder geval altijd met mensen over te praten!

Groetjes iemand.


Reageer