Beste vriend? of niet

  • 10 June 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

oke wat vinden jullie ? 
 

Haii, omdat niemand me snapt of niet wilt begrijpen ben ik maar naar hier gekomen. 
het is dus zo, ruim een jaar geleden werd ik goed met nu me huidige beste vriendin, bijna iedereen om on heen werd jaloers omdat ik “hun” vriendin afpakte.. ik had er geen problemen mee want het waren haar vriendinnen die boos/jaloers werden, maar dan wil ik het nu over 1 specifiek meisje hebben, zij heeft zoveel gedaan om mij en mijn beste vriendin uit elkaar te drijven. ze heeft over mij gesproken (ik ben 2faced, ik ben slecht, ik ben een probleem in der leven) ze heeft over mijn beste vriendin gesproken (ze is 2faced omdat ze met mij omgaan, ze heeft mijn beste vriendin schande gegeven bij iedereen door tegen der te schreeuwen spullen te gooien). Sinds dien is me haar voor haar heel erg gaan opproppen.  wat het nu dus is me beste vriendin is nu ineens weer goed met haar. wat ik niet snap. iedereen zegt dat ik “overdrijf” of dat ik het moet laten.. maar u moet me begrijpen. het kan niet zo zijn dat iemand zo slecht over je kan praten je schande kan geven. schande aan je beste vriendin kan geven (ik) en toch ga je terug naar der ik vind dat je dan geen respect voor onze vriendschap hebt. en wat me heel erg frustreert is dat “al(3) vriendinnen goed met der zijn. ik heb ze al uitgelegd dat ik nooit goed met der ga zijn. en dat ze sws niet in me buurt moet komen. ik heb de laatste tijd sws last van woede en huilaanvallen. wat vind jullie dat k moet doen? Overdrijf ik? 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik herken me hier echt heel erg in. Een paar jaar terug had ik maar 2 vriendinnen maar ze hadden allebei om elkaars rug om een hekel aan elkaar en ik zat hiertussen in. Ik weet dus hoe het voelt om dit mee te maken

Je overdrijft zeker niet. Iemand die je zo slecht laat voelen is je tijd echt niet waard. Het is niet normaal dat ze dit doet, hoeveel ze ook van haar beste vriendin houdt.

Je moet wat afstand van haar houden vind ik. Dat is zover ik weet de enige manier om dit te stoppen? Ik begrijp dat je vriendin nu in de positie zit waar ik toen in zat, dat 2 partijen “vechten” om jou. Misschien moet je haar mening eens vragen over de situatie en kun je dan verder besluiten wat je gaat doen. Het is lastig, maar alles komt uiteindelijk goed 


Heel erg veel sterkte. Ik geloof in je  :heart:
Houd je ons op de hoogte?

-Miaomiao

Badge

Haii! Het gaat nu beter ik vind het nog steeds frustrerend om hun samen te zien. maar ik heb het maar gelaten heletijd ruzie maken om een meisje heeft geen zin als er toch geen verandering komt. Mijn vriendin wilt altijd eerst voelen en dan weten hoe het afloopt op een dag ga ik bewijzen dat k gelijk had  

 

Reageer