Vraag

Beste vriendins broertje verliefd op mij?

  • 5 February 2024
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hiiii, dit is echt heel random misschien, maar de laatste tijd krijg ik steeds meer het gevoel dat mijn beste vriendins broertje me leuk vind.
Hij is volgensmij nu bijna 12 dus hij is best jong, en ik weet niet of het normaal is voor jonge jongens om oudere meisjes leuk/interessant te vinden maar ja.

Ik heb dit gevoel al een beetje sinds misschien 2022 dus al best lang, maar toen was het nog niet zo erg.

Gister had ik afgesproken met mijn vriendin, en we zaten dus gewoon te relaxen en hij kwam zeg maar binnen voor iets.

Hij leek sowieso al heel blij dat ik er was, toen elke keer als ik wat zei wat niet eens grappig was moest hij een beetje lachen, en hij deed bijna alles wat ik deed ook, er stond muziek op dus toen ik bijvoorbeeld een beetje begon te zingen begon hij ook te zingen zelfs bij liedjes die hij niet eens kent.

En ik had het gevoel dat ie een beetje indruk probeerde te maken.

Natuurlijk klinkt het misschien gewoon als kleine broertjes gedrag maar ik weet het dus niet echt.


1 reactie

Badge

Het lijkt erop dat die arme jongen je wel interessant vindt! Natuurlijk is het altijd lastig om het gedrag van iemand om te zetten in rationele feiten, maar boys will be boys haha. Kleine jongens vinden het altijd wel spannend als er een vriendin van een zus of wat dan ook thuis komt. Zo werkt dat bij ons, zo zijn we geprogrammeerd. En of het normaal is dat hij oudere meisjes interessant vindt? Geen idee, wat is normaal? De moralen die we kennen zijn ook bedacht, zijn die juist? Persoonlijk heb ik zelf in mijn zielige leventje ook wel het nodige meegemaakt. Zelf heb ik altijd juist oudere meisjes ‘aangetrokken’, om het maar zo te zeggen. Tot het punt dat het nog net niet strafbaar werd! (oeps, zo maak je nog eens wat mee). Maar bij sommige mensen gaat dat eenmaal zo. Ik heb het nooit als een probleem gezien, het is een probleem als je er een probleem van maakt. 

Maar goed, spannend dus! Zie het als een compliment, jongens vinden je leuk! Kijk maar zelf of je er iets mee doet, en anders is het voor die jongen ook allemaal al leuk genoeg. Dit is de ‘human experience’, geniet ervan!

Reageer