Beste vriendin verplaatst van school

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyo.

Ik heb 2 weken terug vreselijk nieuws gekregen. Mijn beste (en eigenlijk enige vriendin) gaat van onze school af. Eerst vond ik dit natuurlijk vreselijk, en ik heb er heel erg over in gezeten. Toen kwam ik er een soort van boven op, en toen kregen we ruzie. Ik ga natuurlijk niet alles vertellen over wat er gebeurd was toen, maar ik kon niet vertellen wat er in mij omging. En dat ik geen support geef, terwijl ik heel veel energie in haar stop, en dat deed veel pijn. Omdat ik geen gevoelens kon uiten, vertelde ik helemaal niks meer de laatste weken, aan niemand. Het gaat wel oké, het kan beter natuurlijk, maar vandaag is het de laatste dag voor haar hier op school, en ik weet dat ik haar zo veel ga missen, en ik heb zo het gevoel dat ik haar ga verliezen.. al woont ze dichtbij

Ik weet niet wat ik moet doen. Het gaat niet 100% met me, en- en ik weet het niet…

 

X


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

wat naar voor je. Je hebt dit 2 dagen geleden geschreven dus ze is al van school. Misschien is het nu makkelijker om een appje te sturen. Je kan ook bij haar langs om het vertellen. Je kan haar vertellen dat je het heel lastig vind om je gevoelens te uiten maar dat je het deze keer voor haar echt probeert. Als je dat niet wilt stuur dan een appje laat het een wat langer appje zijn. Vertel hoe je je voelt.

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb

<3

Reageer